• چهارشنبه ١٨ دی ١٣٩٨-١١:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٩٩
حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس:

محل نصب سردیس سپهبد قاسم سلیمانی در تهران اعلام شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اعلام کرد: سردیس سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بزرگراه شهید سلیمانی نصب می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره ساخت سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: در برابر اقدامات و ایثارگری‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هرکاری که انجام دهیم، باز هم قابل مقایسه با اقدامات ایشان نیست و مردم هم به خوبی نشان دادند که چطور قدردان این سردار بزرگ ایران و اسلام بودند. 

وی ادامه داد:‌ پس از اطلاع از خبر شهادت ایشان، تصمیم به نامگذاری یکی از معابر اصلی تهران به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرفتیم و در این میان نیز همانطور که در خبرها اعلام شد پس از بررسی گزینه‌های مختلف نظیر بزرگراه فتح، آزادگان، در نهایت بزرگراه رسالت به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد و به تصویب اعضا رسید.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در کنار نامگذاری بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردیس این شهید والامقام نیز ساخته می‌شود و در بزرگراهی که به نام ایشان نامگذاری شده، نصب خواهد شد، گفت: این سردیس در محلی مناسب از بزرگراه شهید سلیمانی نصب خواهد شد و ما در تلاشیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات مربوط به ساخت و نصب این سردیس انجام شود. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: