• سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨-١٠:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٩٤
محمد سالاری:2-186

شهردار تهران به تذکرات اعضای شورا بصورت مستدل پاسخ دهد / صدور فرم های اعلام عوارض دستی عین بی قانونی است

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری از مستدل نبودن پاسخ های شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر انتقاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: قرار بود تذکراتی که اعضای شورا یه شهردار می دهند، مورد بررسی قرار گیرد تا پاسخی که به ما داده می شود، مستدل باشد. چندی پیش من به شهردار تهران تذکر دادم که هنوز در فرایند صدور پروانه بخصوص گواهی های ساختمانی، ما شاهد ارائه فیش های دستی اعلام عوارض در مناطق هستیم.
وی ادامه داد: اعلام عوارض دستی و شفاهی و عدم اعلام سیستمی یعنی فساد، رانت و بی عدالتی و این روند در سطح تمام مناطق وجود دارد، اما شهردار تهران صرفا پاسخ دادند که این موضوع در حال بررسی است، در حالیکه این مساله با یک دستور حل می شود.
عضو شورای شهر تهران خطاب به حناچی اظهار داشت: اینجا جایی است که شما باید تصمیم جسورانه بگیرید و این تصمیم هیچ نیازی به سرمایه و بودجه هم ندارد، اختیارش را هم دارید، غیر قانونی هم نیست و عین قانون است. مجددا تذکر می دهم پاسخی که داده شده به هیچ عنوان پاسخ درستی نیست.
وی افزود: من چند تذکر داده ام که پاسخ آن ها مستدل نبوده است مانند پالادیوم، در حالیکه شهردار تهران می تواند همین امروز با یک دستور به همه مناطق اعلام کند که در راستای قانونمداری فرم های اعلام عوارض بصورت سیستمی و بر اساس مصوبات بر مدار قانون صادر شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: