• يکشنبه ١ دی ١٣٩٨-١٤:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٨٤٠
حجت نظری تذکر داد: 9-184

کمیته اضطرار به موقع تصمیماتش را اطلاع رسانی کند/ اعلام تعطیلی ناشی از آلودگی هوا افراط و تفریطی است

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران طی تذکری در مورد آلودگی هوای تهران گفت: اگر یک هفته کشور تعطیل شود هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد بنابراین تقاضا دارم شورای ترافیک و استانداری تهران تعطیلات را از چند روز قبل اطلاع رسانی کنند تا خانواده ها در کنار فرزندانشان بتوانند از شهر خارج شده و شاید قدری پایتخت با این مسکن هوایش تمیز شود.


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جریان یکصدو هشتادو چهارمین جلسه شورا طی تذکری درباره آلودگی هوا اظهار داشت: متاسفانه در موضوع آلودگی هوا نتوانستیم به وظیفه خود عمل کنیم. از شهرداری با طرحی که در آلودگی هوا داشته نتوانسته موفق باشد تا دیگر دستگاه‌ها که در این حوزه مسئول هستند؛متاسفانه نتوانستند به درستی به وظیفه خود عمل کنند و این اصلاً قابل انکار است.
وی ادامه داد: اما واقعیت این است در زمان‌هایی باید تلاش کنیم حداقل مسکن به این جامعه تزریق کنیم. اینکه در دولت جناب آقای احمدی نژاد به بهانه آلودگی هوا شهر را چند روز تعطیل می‌کردند، اقدامی افراطی بود اما اینکه در دولت آقای روحانی به هر ضرب و زوری شده می‌خواهند شهر را تعطیل نکنند، یک اقدام تفریطی است.
حجت نظری افزود: دیروز بحث تعطیلی تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس و آموزش عالی مطرح شد اما بعداً وزارت علوم و دانشگاه آزاد این موضوع را تکذیب کردند و کلاس‌های درس دایر شد و همین امر باعث تردد بیشتر خودرو و افزایش شاخص آلودگی هوا شد تا آنجا که به مرز ناسالم برای تمام گروه‌ها رسید.
عضو شورای شهر تهران خاطر نشان ساخت: فکر می‌کنم یک زمان‌هایی ما حرف زدن را بلد نیستیم و فکر می‌کنیم اگر شهر را تعطیل نکنیم خیلی اتفاق خاصی می‌افتد. واقعا اینگونه نیست خیلی وقت ها نشان دادیم اگر یک هفته کشور تعطیل شود هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد منتها ما اصرار داریم که اگر ادارات باز باشد کشور را تعطیل نکردیم.
حجت نظری در پایان سخنانش خواستار شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع بنده تعطیلات در صورت تصویب در کمیته اضطرار شد و گفت: خواهش دارم و تذکر می‌دهم به شورای ترافیک و استانداری تهران که تعطیلات را از چند روز قبل اطلاع رسانی کنند و چند روز را پشت هم تعطیل کنند تا خانواده ها در کنار فرزندانشان که مدارس آن ها تعطیل شده است بتوانند از شهر خارج شده و شاید قدری پایتخت با این مسکن هوایش تمیز شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: