• چهارشنبه ٢٠ آذر ١٣٩٨-١٢:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٧٥٤
زهرا صدر اعظم نوری در نشست تقدیر و تشکر از فعالین مراسم اربعین بیان داشت؛

عملکرد خدمات رسانی شهرداری تهران در مراسم اربعین قابل تقدیر است

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات خوبی که در شهرداری تهران صورت گرفته، توانمندی در نیروها و حوزه های مختلف ایجاد کرده و این توانمندی بر مسئولین کشور پوشیده نیست و لذا در مراسم های بزرگ سیاسی، اجتماعی و مذهبی از این ظرفیت استفاده می شود که جای مباهات دارد و نشان از توانمندی و تجربه خوبی است که در شهرداری تهران در حوزه های مختلف وجود دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری در نشست ارائه گزارش مراسم اربعین سال 98 و تقدیر از فعالین این مراسم که صبح امروز در شهرداری تهران برگزار شد گفت:خیلی خرسندیم از اینکه فرصتی فراهم شد تا خدمت خادمان عزیزی که برای شهروندان تلاش می کنند (شهروندان ایرانی و تهرانی و هم شهروندان کشور عراق که عشق به اهل بیت دارند) باشیم، امیدوارم این تلاش های شما مورد قبول درگاه حق باشد.

نوری ادامه داد: اقدامات خوبی که در  شهرداری تهران صورت گرفته، توانمندی در نیروها و حوزه های مختلف ایجاد کرده و این توانمندی بر مسئولین کشور پوشیده نیست و لذا در مراسم های بزرگ سیاسی ، اجتماعی و مذهبی از این ظرفیت استفاده می شود که جای مباهات دارد و نشان از توانمندی و تجربه خوبی است که در شهرداری تهران در حوزه های مختلف وجود دارد.  ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و باید تلاش کنیم خدمت رسانی در جهت رضای خدا و خرسندی شهروندان باشد.

صدراعظم نوری افزود: ما وظیفه خود دیدیم  از زحمات همه ی عزیزانی که تلاش کردند و باعث سربلندی شهرداری شدند، تقدیر کنیم. مراسم اربعین امسال  علی رغم همه دشمنی ها و شیطنت ها  به خوبی و با سلامت و کیفیت برگزار شد،  امیدواریم این مراسم هر ساله به همین نحو برگزار شود.

نوری در ادامه با ذکر نام حوزه های فعال در این مراسم گفت: حوزه مشاورین شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری که پایه و اساس این اقدامات بودند و توانمندی خوبی در این حوزه به نمایش گذاشتند،  سازمان مدیریت پسماند، سازمان  آتش نشانی، سازمان بهشت زهرا (س)، سازمان زیباسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، شرکت مترو،  معاونت فرهنگی و  اجتماعی شهرداری تهران، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج، مرکز فعالیت های دینی، شرکت شهر سالم ، مناطق 6، 13،4،5 و همه افرادی که در این مراسم عظیم حضور فعال و تاثیر گذار داشتند. از حراست محترم و سازمان بازرسی شهرداری که  همیشه کمک حال هستند و با درایت خود کمک به مدیریت مراسم اینچنینی می کنند تقدیر و تشکر می کنم. برای همه آرزوی سلامت داریم و وظیفه خود دانستیم از شما قدر دانی کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: