• شنبه ١٦ آذر ١٣٩٨-١٥:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٧١٦
محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه شهید کاظم نجفی رستگار و افتتاح پل مزینانی اظهار داشت:

پروژه های نیمه تمام بزرگ امسال به اتمام می‌رسد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: کمر پروژه‌های بزرگ شهر تهران با افتتاح آنها تا پایان سال جاری می‌شکند و دیگر پروژه نیمه تمام بزرگ در سطح شهر نخواهیم داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه شهید کاظم نجفی رستگار و افتتاح پل مزینانی اظهار داشت: در کمیسیون عمران و حمل و نقل چندین بار بازدید از این پروژه داشته‌ایم و کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تخصیص‌های لازم را برای افتتاح این پروژه داشته‌اند.

وی یادآور شد: یکصد میلیارد تومان هزینه تملک معارضین شده است و حدود 11 معارض دیگر باقی مانده که بزودی مراحل تملک آن انجام می‌شود و حدود 110 میلیارد تومان فاز یک این پروژه هزینه در بر داشته است و تا پایان سال نیز فاز بعدی آن به بهره‌برداری می‌رسد. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: جا دارد از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی و مردم شریف این محله تشکر و به دلیل طولانی شدن آن عذرخواهی کنم و به سرعت کارهای این پروژه در حال انجام است. 

علیخانی خاطرنشان کرد: پروژه‌های زیاد دیگری در سطح شهر داریم و تا پایان سال 98 قول داده‌ام که به بهره‌برداری برسد.

وی یاداور شد: بخشی از پروژه گیشا نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و همینطور پروژه زیرگذر استاد معین نیز به بهره‌برداری خواهید رسید و پروژه شهید بروجردی نیز با محل مشکل معارضین به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: کمر پروژه‌های بزرگ شهر تهران تا پایان سال 98 شکسته می‌شود و بسیاری از پروژه‌هایی که معطل مانده بودند تا پایان سال 98 تعیین تکلیف می‌شوند.

در ادامه این مراسم سردار فخاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: همکاران در شهرداری تهران یاد این سردار بزرگوار را با این نامگذاری زنده نگه داشتند. 

وی درباره این پروژه اظهار داشت: با احداث این پروژه دسترسی مردم محله مشیریه و رضویه به بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام علی (ع) تسهیل می‌‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در 30 سال گذشته دهها پروژه مشابه را با همکاری شهرداری تهران به پایان رسانده و توانسته است یک سند پرافتخار را ارائه کند.

به گزارش فارس، پروژه شهید کاظم نجفی رستگار از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی (ع) آغاز و پس از عبور از شمال شهرک دولت‌آباد و جنوب محله مشیریه و رضویه در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا (ع) می‌رسد. 

به این ترتیب مسیر بزرگراه شهید رستگار علاوه بر داشتن تقاطع‌های غیرهمسطح با بزرگراه آزادگان و بزرگراه امام رضا (ع) در ابتدا و انتهای مسیر از یک تقاطع غیرهمسطح با بزرگراه امام علی (ع) نیز برخوردار است. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: