• يکشنبه ١٠ آذر ١٣٩٨-١٥:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٦٧٩
رسولی:11-179

از حقوق شورای شهر تهران دفاع شود

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران در تریبون های رسمی و صدا و سیما به کرات و به صورت ناحق مورد هجمه و اتهام کم توجهی به جایگاه رفیع شهدا گرانقدر قرار گرفت، با توجه به گزارش ارائه شده از کمیته حقیقت یاب از حقوق شورای شهر دفاع شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی پس از ارائه گزارش علی اعطا  از کمیته حقیقت یاب حذف کلمه شهدا، اظهار کرد: مطابق بند ۵ ماده ۲ دستورالعمل شرح و وظایف هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر؛ هیات رئیسه شورای شهر وظیفه دارد از حقوق و اعتبار شورای شهر دفاع کند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده توسط آقای علی اعطا کمتر از دو دهم درصد آنچه که به آن استناد شده تحت تاثیر عامل انسانی است که از تعمدی و تصادفی بودن نیز خبری وجود ندارد.

خزانه دار شورای شهر تهران تصریح کرد: استحضار دارید که در گستره ملی حقوق شورای اسلامی شهر تهران در تریبون های رسمی و صدا و سیما به کرات مورد هجمه و حمله قرار گرفت. استدعاد دارم در عمل به این وظیفه قانونی، گزارش تهیه شده را به تمامی مراجع اطلاع رسانی، ائمه محترم جمعه و سایر تریبون هایی که به ناحق شورای پنجم را مورد اتهام کم توجهی به جایگاه رفیع شهدا گرانقدر قراردادند، اطلاع رسانی و روشنگری کنید و از حقوق شورای شهر دفاع کنید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: