• يکشنبه ١٩ آبان ١٣٩٨-١٤:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥٨٢
در صحن شورا مصوب شد: 10-175

نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی و خیابان کشفیان به نام محسن نوربخش رییس فقید بانک مرکزی

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نام گذاری دو معبر به نام مرحوم ناصر حجازی و مرحوم محسن نور بخش رییس اسبق بانک مرکزی موافقت کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا سی و دومین و سی و سومین صورتجلسه کمیسیون نام گذاری قرائت شد که از مهمترین این موارد نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام مرحوم ناصر حجازی دروازه بان بزرگ باشگاه استقلال و تیم ملی ایران و نیز خیابان کشفیان واقع در منطقه 3 به نام محسن نوربخش رییس فقید و سابق بانک مرکزی بود.

در جریان بررسی نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام مرحوم ناصر حجازی زهرا نژاد بهرام ضمن تاکید بر زنده نگاه داشتن مفاخر ورزشی، ادبی، علمی و فرهنگی گفت: باید در این موارد باید نظر سنجی و نیاز سنجی شود و صرفا به نظر شورایاران بسنده نشود.

ناهید خداکرمی نیز گفت: بلوار فردوس بیشتر بر بخش شرقی آن اطلاق می شود و بخش غربی آن به این نام خوانده نمی شود لذا با این نام گذاری موافقم.

در ادامه اعضای شورا با نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی و نیز خیابان کشفیان به نام  محسن نوربخش و دیگر موارد سی و دومین و سی و سومین صورتجلسه کمیسیون نام گذاری موافقت کردند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: