• سه شنبه ٢٣ مهر ١٣٩٨-١٣:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥٦٢
رسولی اعلام کرد: 8-171

افزایش بهره وری شرکت و سازمان های شهرداری با ورود به بازار سرمایه

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: با عرضه سهام شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران ضمن چابک سازی ساختار، شاهد افزایش بهره وری در شهرداری خواهیم بود .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت ها، سازمان  موسسات تابعه، گفت: علت فوریت این طرح، الزامات شورای شهر برای زمانبدی تهیه و ارسال لایحه بودجه سالیانه شهرداری تهران به شورای شهر است.

وی ادامه داد: طرح مذکور باید در کمیسیون های تخصصی شورای شهر بررسی و در صحن به تصویب برسد و باید تلاش شود تا تصویب آن پیش از ارائه لایحه بودجه سال آینده شهرداری  به شورای شهر باشد.

وی با بیان اینکه شفافیت موضوع سلیقه ای نیست، تاکید کرد: برخی از 43 شرکت و سازمان شهرداری تهران فاقد شاخص های بهره روی است و به صورت مدیریت بخش عمومی اداره می شود.

رسولی اظهار کرد: این طرح به دنبال چابک سازی است و از شهرداری تهران خواسته شده تا لایحه ای را به شورای شهر ارسال کند که در آن حداقل 3 واحد تابعه در بازار سرمایه را در سرفصل های درآمدی بودجه سال 99 بگنجاند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: این اقدام در جهت چابک سازی، افزایش بهره وری سازمان و شرکت های شهرداری و خارج کردن شهرداری از وظایفی که ارتباطی با وظایف 55 فانون شهرداری ندارد، است.


 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: