• سه شنبه ٢٣ مهر ١٣٩٨-١٣:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥٥٢
فخاری تاکید کرد؛3-171

شفافیت تبدیل به یک موضوع سلیقه‌ای شده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از اینکه شفافیت تبدیل به یک موضوع سلیقه ای شده است گفت اگر قرار است درجهت تصویب فوریت یک لایحه یا طرح به ضرورت شفافیت استدلال کنیم، باید رویکرد شفاف‌سازی را در همه حوزه ها همانقدر مورد توجه قرار دهیم .

به گزارش  معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری در صد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی یک فوریت "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه در خصوص عرضه سهام شرکت ها و موسسات تابعه در بازار سرمایه" اظهار داشت: متاسفانه شفافیت تبدیل به یک موضوع سلیقه ای شده است. اگر می‌خواهیم به خاطر ایجاد شفافیت یک فوریت یک لایحه را تصویب کنیم، باید در حوزه‌های دیگر هم به موضوع شفافیت توجه کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: اگر شفافیت مهم است، باید در همه حوزه ها و با توجه به قوانین و مصالح مردم و بر اساس شرایط اداره شهر فوریت ایجاد کند؛ نه اینکه در برخی موضوعات دلیل فوریت باشد.

وی تاکید کرد: من با شفافیت سلیقه‌ای مخالفم.

فخاری افزود: رویکرد دقیق‌سازی و ایجاد داشبورد برای رصد قانونی باید در همه حوزه‌ها رعایت شود؛ وگرنه استدلال کردن به شفافیت برای ایجاد یک فوریت در یک طرح یا لایحه درست نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: