• يکشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨-١١:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٥١٣
شهربانو امانی در واکنش به سخنان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در صحن شورا مطرح کرد: 9-170

اصلاح، نگهداشت و بازگشت به جامعه معتادان باید مد نظر قرار گیرد/ درخواست گزارش افراد بی حجاب در خودروها از مردم، امنیت شهروندان را خدشه دار می کند

رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: من اوایل انقلاب در سازمان بهزیستی بودم و آن زمان هم طرح های ضربتی برای برخورد با معتادان اجرا می شد اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح، نگهداشت و بازگشت معتادان به جامعه است و در این بخش باید برنامه ریزی کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی در یکصد و هفتادمین جلسه شورا و بعد از سخنان سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: در ابتدا لازم می دانم از یگان نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی تشکر کنم که همزمان با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی کمال و نظم و امنیت را برقرار ساختند.

 

امانی در ادامه همانند الویری در خصوص موتور سواران متخلف تذکر داد و خواستار برخورد با راکبان متخلف شد.

 

امانی در ادامه همچنین در خصوص برخورد با معتادان گفت: من اوایل انقلاب در سازمان بهزیستی بودم و آن زمان هم طرح های ضربتی برای برخورد با معتادان اجرا می شد اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح، نگهداشت و بازگشت معتادان به جامعه است و در این بخش باید برنامه ریزی کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به  همه تلاش ها و زحمات پلیس به نکته ای درباره حجاب اشاره داشت و گفت: من متوجه هستم که این  وظایف و تکالیف که بر عهده پلیس گذاشته شده، در دنیا هم از وظیف پلیس نیست. از جمله باید مراقبت صورت بگیرد. گزارشی بود که احیانا اگر کسی در خوردو بدون حجاب بود؛ از سوی مردم گزارش شود که به نظر من این امنیت شهروندی را خدشه دار می کند و بهتر است این اتفاق رخ ندهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: