• سه شنبه ٢٦ شهريور ١٣٩٨-١٢:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٠٥٠
حق شناس مطرح کرد: 6-164

ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران در راستای رونق تولید ملی است

اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران در جهت حضور صاحبان کالا و تبلیغات در راستای رونق تولید ملی و حضور مستقیم برای استفاده از تبلیغات محیطی شهر تهران و امکان بهره برداری بهینه از کلیه کالاهاست.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جریان یکصدو شصت و پنجمین جلسه شورا در دفاع از لایحه اصلاحیه مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران گفت: این اصلاحیه در جهت حضور صاحبان کالا و تبلیغات در راستای رونق تولید ملی و حضور مستقیم برای استفاده از تبلیغات محیطی شهر تهران و امکان بهره برداری بهینه از کلیه کالاهاست .

 

وی ادامه داد: با سازمان زیباسازی در این زمینه اصلاحیه لایحه فوق همکاری داشته که طبق ماده چهارم این لایحه شهرداری تهران (سازمان زیباسازی شهر تهران )موظف است شرایط و زمینه را برای رقابت آزاد و قانونمند بین صاحبان نام و نشان تجاری و شرکتهای تبلیغاتی مجاز و واجد صلاحیت در زمینه تبلیغات محیطی و توزیع عادلانه بهره برداری تبلیغاتی با رعایت قوانین و مقررات اقدام کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سازمان زیباسازی موظف است به منظور کسب سهمی از بازار تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی با رعایت قوانین بر فضای مجازی موضوع را امکان سنجی و شیوه عمل آن را حداکثر تا شش ماه ابلاغ کنند.

 

حق شناس در خاتمه ابراز داشت :این لایحه موجب فراهم شدن شرایطی برای صاحبان کالا و خدمات و امکان حضور فعالان اقتصادی است .در واقع یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی بعد از شنیداری که صدا و سیما آن را در اختیار دارید، امکان تبلیغات محیطی است که آن را امروز به صورت حرفه ای و ساماندهی شده شاهد هستیم .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: