• يکشنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٨-١٣:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٠٤٠
مجید فراهانی در موافقت با لایحه ساماندهی منابع آلاینده دیزل در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران:8-164

لزوم پیشگیری برای انجام فعالیت های بی خطر/ لزوم دریافت مجوز و گواهینامه برای کاهش آلایندگی ها

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: سهم آلایندگی ها در خصوص موتورهای دیزلی و شهرسازی نسبت به سایر آلودگی های شهر کم است اما مردم از ما مطالبه می کنند تا از این قبیل موارد به خصوص آلودگی صوتی جلوگیری شود.

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی در موافقت با لایحه ساماندهی منابع آلاینده دیزل در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران گفت: سهم آلایندگی ها در خصوص موتورهای دیزلی و شهرسازی نسبت به سایر آلودگی های شهر کم است اما مردم از ما مطالبه می کنند تا از این قبیل موارد به خصوص آلودگی صوتی جلوگیری شود.

 

 

 

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: از این رو برخی از پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شکایت شهروندان در برابر این موارد است که ساخت و ساز شبانگاهی مزاحم استراحت مردم می‌شود و امکان استراحت حداقلی را از مردم سلب می کند.

 

 

 

فراهانی خاطرنشان کرد: در خصوص ماشین های دیزلی باید بگویم که این ماشین‌ها از رده خارج است اما به شکل مستمر و مداوم در حال تولید آلایندگی های مختلف بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

 

 

 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهرتهران با اشاره به اینکه دو راه حل برای مقابله با این نوع آلایندگی ها وجود دارد اظهار کرد: یکی از راه‌ها این است که باید بازرسی و پیگیری صورت بگیرد که این امر بعد از رخداد و اتفاق خواهد بود.  اما راه دیگر پیشگیری، استانداردسازی، ضابطه‌مند کردن، ساماندهی و ایجاد فرآیند برای قبل از انجام کار خواهد بود.

 

 

او در پایان گفت: از این رو باید دریافت مجوز و گواهینامه برای استانداردسازی ها صورت بگیرد تا امکان فعالیت های بی خطر وجود داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: