• سه شنبه ٥ شهريور ١٣٩٨-١١:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٤٥
در جلسه شورا مطرح شد: 6-161

انتقاد سالاری از بی توجهی شورا به تجلیل از خدمات مدیران و معاونین شهرداری پس از تغییرات

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از بی توجهی شورای شهر به تقدیر از مدیران ارشد و معاونین شهردار، در جریان تغییرات آن ها انتقاد کرد.


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر طی تذکری خطاب به اعضا و هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: در کل سازمان ها و نهادها و شورا و شهرداری مرسوم است که وقتی مدیران ارشد شهرداری تغییر می کنند، در جلسات شورا حضور پیدا می کردند و از خدمات آن ها تجلیل می شد، اما متاسفانه در این دوره مدیریت شهری تهران، این موضوع مورد توجه قرار نمی گیرد.
وی ادامه داد: من ضمن تشکر از خدمات ارزشمند آقای دکتر شیخ معاون منابع انسانی و خانم دکتر اشرفی معاون برنامه ریزی و امور شورا، که در مدت همکاری خود، خدمات ارزشمندی در ایفای ماموریت های محوله داشته اند، از هیات رییسه تقاضا دارم، انجام این مهم را مورد توجه قرار دهند.
عضو شورای شهر تهران افزود: برای دکتر مظاهریان که از جایگاه علمی و تجربی خوبی برخوردار هستند نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر مدیریت شهری پنجم، گام های موثری را در راستای رضایتمندی شهروندان تهرانی برداریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: