• سه شنبه ٥ شهريور ١٣٩٨-١١:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٤١
زهرا نژاد بهرام در تذکری به شهردار تهران بیان داشت: 2-161

لزوم انتخاب زنان شایسته در معاونت ها در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم

رییس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر در مدیریت ها ساختار سازمانی شهرداری تهران از حقوق پذیرفته شده شهردار تهران است اما این تغییر بدون عنایت به پاسخگویی به نیمی از جمعیت شهروندان این شهر پذیرفته شده نیست.





به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورا گفت: با توجه به اینکه شهر تهران دارای شهروندان زن و مرد است و با توجه به اینکه شهر تهران الگوی رفتاری برای کشور است و نیز شهر تهران الگوی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ایران و خاور میانه محسوب می شود هر نوع تصمیم در مدیریت این شهر فراتر از حوزه سرزمینی تهران، ری و تجریش است.
وی ادامه داد: از اینرو با توجه به اینکه زنان شایسته ای در سطوح مختلف مدیریت ارشد در شهرداری و کشور فعالیت می کنند لازم است با عنایت در تغییر در معاونت ها، شهردار تهران زنان شایسته را برای معاونت خود معرفی کند.
نژاد بهرام خاطر نشان ساخت: بدیهی است تغییر در مدیریت ها ساختار سازمانی شهرداری تهران از حقوق پذیرفته شده شهردار تهران است اما با توجه به تغییر بدون عنایت به پاسخگویی به نیمی از جمعیت شهروندان این شهر پذیرفته شده نیست.
رییس کمیته شهر سازی شورا گفت: این در حالی است که انتخاب مدیریت شهری و نمایندگان منتخب مردم در شورای شهر تهران برگرفته از نگاه ویژه اصلاح طلبان به ایجاد سهمیه مثبت 30 درصدی هستند لذا ضروری است مدیریت شهر نسبت به این مهم توجه نشان داده و پاسخگوی مطالبه مردم، اصلاح طلبان و شورای شهر باشد و انتخاب مدیران و معاونین زن در ساختار ستادی شهرداری در اولویت جدی قرار گیرد.
نژاد بهرام در تذکر دیگری با اشاره به مصوبه ستاد مناسب سازی که در پیش از عید به تصویب رسید گفت: در بازدیدی که با اعضای شورای شهر از ایستگاه های مترو محمدیه وبسیج داشتیم متاسفانه بر خلاف مصوبه ستاد مناسب سازی این امر در دو ایستگاه مورد اشاره مورد توجه قرار نگرفته بود و در همان جا آقای شهردار و مدیر عامل مترو قول دادند تا پایان مهر ماه این دو ایستگاه به آسانسور مجهز شوند و ما نیز پیگیری این مهم خواهیم بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: