• سه شنبه ٥ شهريور ١٣٩٨-٠٩:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٨٤٠
اعطا خبر داد:

نخستین نشست فصلی کمیته‌های نما برگزار می شود

رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نخستین نشست فصلی دبیرخانه هماهنگی نظارت بر کمیته‌های نمای مناطق خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر علی اعطا با اشاره به برگزاری نخستین نشست فصلی دبیرخانه هماهنگی نظارت بر کمیته‌های نما اظهار کرد: این نشست ششم شهریور ماه 1398 با حضور اعضای کمیته های نما در شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور 7 عضو در کمیته نمای هر منطقه، ترکیبی از متخصصین دانشگاهی، اهالی حرفه، مدیران و کارشناسان شهرداری و نماینده ناظر از شورای شهر عنوان کرد: دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کمیته‌های نما قصد دارد با برگزاری همایش‌های فصلی کلیه اعضای کمیته‌های نمای مناطق 22 گانه شهرداری تهران را در کنار هم جمع کند تا با هم اندیشی در راستای ارتقاء عملکرد کمیته‌ها اقدام کنند.

 

رییس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: در این نشست اتاق‌های هم اندیشی متشکل از ارکان‌ کمیته های نما، شامل اتاق هم اندیشی ناظران شوراْ، اتاق هم اندیشی نمایندگان جامعه حرفه‌ای، اتاق هم اندیشی اعضای هیات علمی و ... به شکل موازی تشکیل خواهد شد و نمایندگان منتخب آنها در پنل های تخصصی همایش به بحث و گفت و گو می پردازند.

 

لازم به ذکر است کمپین «نما، هویت شهر ما» از بهمن ماه سال 97 با هدف هویت بخشی به نماهای شهری و ایجاد حساسیت نسبت به نمای ساختمان ها در بین مسئولان و شهروندان با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران آغاز به کار کرد و در سال جاری برگزاری کارگاه و نمایشگاه نما در مناطق 22 گانه در دستور کار قرار گرفت.

 

در همین راستا این کمپین در مرداد ماه سال جاری کارگاه و نمایشگاه نما را با حضور جمعی از معماران، سازندگان و اعضای کمیته نما در مناطق 2 و 9 برگزار نموده و چهارشنبه، ششم شهریور مهمان شهرداری منطقه 12 خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: