• دوشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٨-١٣:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٦٣٩
سید ابراهیم امینی در مراسم بزرگداشت بهمن کشاورز:

استقلال کانون وکلا و حفظ آن مهمترین دغدغه بهمن کشاورز بود

امینی با بیان اینکه عشق به حرفه وکالت از ویژگی‌های استاد کشاورز بود، گفت: این امر باعث شد که ایشان بیان کنند که اگر مجدداً هم متولد شوم، باز هم حرفه وکالت را انتخاب خواهم کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت بهمن کشاورز که عصر یکشنبه نوزدهم خردادماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ شهریور سال گذشته بزرگداشت استاد در همین تالار برگزار شد اما هیچ وقت تصور نمی‌کردم که در جلسه‌ای حضور یابم که ایشان در میان ما نباشند.

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود: چه زیباست که استاد بهمن کشاورز به نیکی از میان ما رفتند و این مطلب در ذهن همه است و خلأ ایشان به این سادگی قابل پر شدن نیست.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: در دوران مجلس ششم و بررسی طرح‌ها و لوایح در کمیسیون حقوقی و قضائی سعی می‌کردیم که استاد کشاورز حضور پررنگی داشته باشند و آخرین بار هم در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود که آیا شامل حال شهرداران می‌شود که نظر استاد کشاورز و دکتر محمد هاشمی بر این بود که این قانون شامل شهرداران نمی‌شود.

 

امینی با بیان اینکه عشق به حرفه وکالت از ویژگی‌های استاد کشاورز بود، گفت: این امر باعث شد که ایشان بیان کنند که اگر مجدداً هم متولد شوم، باز هم حرفه وکالت را انتخاب خواهم کرد.

 

این حقوقدان ادامه داد: این عشق به وکالت بود که موجب شد هم مورد اعتماد وکلا و هم مورد اعتماد افکار عمومی باشند.

 

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه استاد کشاورز استقلال کانون وکلا و حفظ آن بود، گفت: امیدواریم همه بزرگوارانی که می‌توانند تلاش کنند نه تنها استقلال وکلا حفظ شود بلکه همه وکلا مانند استاد کشاورز تمام مسائل مطرح در جامعه را مورد بحث قرار داده و راه استاد را ادامه دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: