• يکشنبه ٢٣ تير ١٣٩٨-١٥:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٦١٢
رییس کمیته اجتماعی شورا تاکید کرد:

شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد/ بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند ضروری است

الهام فخاری در تذکری به شهرداری تهران خواستار بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی شورا در جریان یکصدو پنجاه و پنجمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران خواستار توضیح شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند شد.

او در سخنان خود ضمن تاکید بر بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند در شهر تهران این ضرورت را از جمله مساله های کلیدی مدیریت شهری و ابر شهر تهران دانست که همچنان دچار توقف و تعلیق است.

فخاری ادامه داد: وضعیت پسماند نه تنها مسال ای محیط زیستی، خدماتی بلکه اجتماعی است که بی توجهی به اصلاح نظام مدیریت پسماند تهران به وضعیت شهرستانها و شهرها و روستاهای استان هم آسیب رسانده است.

رییس کمیته اجتماعی شورا با بیان اینکه نظام مدیریت پسماند در تهران هنوز نه در سامانه های برخط  و پرتال، نه در کسب و کارهای مجازی (اپلیکیشن ها) و نه در فرایند عملیات شهری تحول نیافته است تاکید کرد: سامانه های تبلیغاتی، رسانه ای و آموزش شهروندی تحرکی در این موضوع ندارند و تنها در خصوص قیمت های فی مابین کارفرما (شهرداری) و پیمانکاران اصلاح صورت گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چند جانبه بودن پیامدهای اجتماعی و ضرورتهای سلامت شهری تاکید کرد شهرداری در خصوص عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: