• شنبه ٨ تير ١٣٩٨-١٨:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٣٧
از سوي رييس كميسيون شهر سازي شورا صورت گرفت؛

دعوت محمد سالاری از شهروندان، متخصصین و حرفه مندان برای حضور پرشور در انتخابات شورایاری

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پیامی از شهروندان بویژه کارشناسان و حرفه مندان خواست تا فرصت حضور در بزرگترین نهاد محلی کشور را از دست ندهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بين الملل شوراي اسلامي شهر تهران در پیام محمد سالاری آمده است:

 نهاد شورایاری نماد مترقی مشارکت عمومی و ساز و کاری برای حضور مستقیم مردم در اداره بهتر محله و تصمیم سازی از پایین به بالا در جهت توسعه پایدار شهر است.

 نقش مهمی که شورایاری‌ها در متصل کردن اقشار مختلف مردم در سطح محلات به نمایندگان خود در شورای شهر ایفا می‌کنند برای بهبود کیفیت عملکرد شورای شهر بسیار حیاتی است. 

 به جرات می‌توان گفت شورایاری آگاه، مسئول و پیگیر موجب توسعه شهر و ارتقاء کیفیت زندگی خواهد شد لذا با توجه به در پیش بودن پنجمین دوره انتخابات شورایاری به عنوان بزرگترین انتخابات محلی کشور و نظر به اهمیت و جایگاه ویژه این نهاد مردمی و همچنین با توجه به لزوم حضور و مشارکت پر شور و آگاهانه شهروندان بویژه قشر جوان، زنان، متخصصین و حرفه مندان از افراد دارای انگیزه و تجربه در زمینه های شهر سازی، معماری، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و حقوقی دعوت می کنیم تا فرصت حضور در این نهاد مدنی را از دست ندهند.

 نهادی که امروز در اختیار ما است نتیجه سال‌ها تلاش نظری و عملی دلسوزان این شهر است و اکنون باید همه شهروندان برای رفع نواقص و رساندن نهاد مدیریت محله به جایگاه واقعی خود مشارکت داشته باشند.

 تجربه نشان داده هرگاه مشارکت مردمی در هر امری گسترده بوده، دستاوردها و توفیق‌ها نیز چشم‌گیر بوده است. 

 حضور پرشور و آگاهانه شهروندان در انتخابات شورایاری‌ها گامی مهم برای مسئولیت پذیری و مطالبه حقوق شهروندان است و آن را به سوی اهداف خود پیش خواهد برد.

 پس بیایید همه با هم با حضور پررنگ خود این سنگر دموکراسی را پاس بداریم.


 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: