• جمعه ٧ تير ١٣٩٨-١٢:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٥٢٩
حجت نظری:

درخواست عضوشورای شهرتهران از مردم برای یافتن شهروند مسئولیت پذیر

حجت نظری، رییس کمیته مشارکت‌های شورای شهر تهران با انتشار تصویر مردی ناشناس در مراسم تشییع شهدای گمنام که درحال جمع‌آوری زباله بود، از شهروندان خواست که اگر این مرد را می شناسند به او اطلاع دهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،حجت نظری، رییس کمیته مشارکت‌های شورای شهر تهران با انتشار تصویر مردی ناشناس در مراسم تشییع شهدای گمنام که درحال جمع‌آوری زباله بود، از شهروندان خواست که اگر این مرد را می شناسند به او اطلاع دهند.

نظری در همین زمینه در صفحه اینستاگرامش نوشت: " صبح امروز ده‌ها هزار نفر برای تشییع پیکر 150شهید والامقام به خیابان‌های تهران آمدند و حضورشان قاب‌هایی ماندگار را به ثبت رساند تا بار دیگر نشان دهد که مردم ایران، قدردان شهدا و مدافعان‌شان هستند. در این میان اما تصاویر مردی توجه مرا به خود جلب کرد که در کنار بدرقه شهدای گرانقدر، از وظیفه شهروندی و مسئولیت اجتماعی‌اش نیز غافل نشد و با کیسه‌ای در دست، اقدام به جمع‌آوری لیوان‌های یکبار مصرف و زباله از کف خیابان کرد. آن زمان که کسی به فکر مسئولیت اجتماعی‌اش نبود، او متفاوت از دیگران عمل کرد.

این مرد بزرگ را نمی‌شناسم، اما دلم می‌خواهد شهروندان مسئولیت‌پذیری چون او، در شهر و کشورمان هر روز بیشتر و بیشتر شوند. از شما می‌خواهم با انتشار تصاویر این فرد، اگر او را می‌شناسید به من معرفی کنید تا در حد، توان از مسئولیت‌پذیری‌اش تشکر و قدردانی کنم."

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: