• چهارشنبه ١٩ تير ١٣٩٨-٠٩:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤٩٣
حبیب زاده در گفتگو با میزان:

پاسخ معاون شهردار به سوالات اعضای شورای شهر کامل نبود

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاسخ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سوالات اعضای شورای شهر در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا کامل نبود.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،افشین حبیب زاده، رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در رابطه با گزارش ارائه شده توسط پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در صحن شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: در گزارشی که معاون شهردار در رابطه با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا ارائه دادند، به سوال‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر کامل پاسخ داده نشد.

حبیب زاده ادامه داد: معاون شهردار، بخش‌هایی را پاسخ دادند و پاسخ بخشی دیگر از سوالات را به بعد موکول کردند تا به صورت کتبی پاسخ خود را اعلام کنند.

وی درخصوص طرح جدید کاهش آلودگی هوا که از ابتدای تیرماه آغاز شده است، بیان داشت: به نظر می‌رسد این طرح به چکش کاری بیشتر و همچنین اجرای دقیق تری نیاز دارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر افزود: فکر می‌کنم طرح کاهش آلودگی هوا در مقام اجرا در روز‌های نخستین خیلی موفق نبوده است و باید نقاط ضعف آن از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تذکرات اعضای شورای شهر به مدیران شهرداری، آنطور که شایسته است پاسخ داده نمی‌شود، گفت: به نظر می‌رسد که در شهرداری تهران کمتر به مولفه‌های عددی و کارشناسی شده توجه می‌شود.

افشین حبیب زاده ادامه داد: لازم است در گزارشات و پاسخ به تذکرات، جداول، اعداد و آمار کاهش‌ها و افزایش‌ها و همچنین نقاظ ضعف و قوت بطور کامل و دقیق ارائه شود چرا که کلی گویی مشکلی را حل نمی‌کند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما به عنوان اعضای شورای شهر وظیفه داریم در هر شرایظی تذکرات خود را اعلام کنیم و بدیهی است که مسئولان مربوطه در شهرداری تهران نیز باید پاسخگوی آن باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: