• سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨-١٤:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤٦٥
شهردار تهران در ارتباط با تفریغ بودجه سال 96 صحن شورای شهر بیان داشت؛ 11-151

ما بیشترین استقبال را از نظارت شورای شهر خواهیم داشت/ اگر چارچوب های مصوبات شورا رعایت می شد امروز بدهی 50 هزار میلیارد تومانی نداشتیم

پیرو حناچی شهردار تهران گفت: جهت گیری عمومی شهرداری شفافیت حداکثری است و در راستای این جهت گیری عمومی بیشترین استقبال را از نظارت شورای شهر خواهیم داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پیروز حناچی شهردار تهران در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 96 شهرداری تهران گفت: جهت گیری عمومی ما در شهرداری تهران و در شورای شهر شفافیت حداکثری است و در راستای این جهت گیری عمومی بیشترین استقبال را از نظارت شورای شهر خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: لذا ما تلاش می کنیم با هم همسو باشیم و شهرداری تهران در مسیر اجرای برنامه های ابلاغی از سوی شورای شهر حرکت خواهد کرد.

 

حناچی افزود: به یقین اگر همیشه در جهت برنامه‌های مصوب شورا حرکت می‌شد با بدهی بالای ۵٠ هزار میلیارد تومان مواجه نمی شدیم.

 

شهردار تهران خاطر نشان ساخت:  گزارش تفریغ بودجه 96 به شورای شهر ارائه شده است و از اعضا تشکر می‌کنم که کمک می‌کنند تا به این امور رسیدگی شود. از همکارانم نیز خواسته‌ام تا هزینه‌کرد را در چارچوب مصوب انجام دهند.

 

وی با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات شورایاری ها از بعدازظهر روز گذشته گفت: این امر رخداد مهمی است که دولت محترم و وزارت کشور برای انجام آن مشارکت و یاری می کنند.

 

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: همین جا از شهروندانی که تخصص و تعهد لازم را دارند می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند تا کیفیت شورایاری‌ها از مراتب قبل بیشتر شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: