• سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨-١٣:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤٣٦
عوت مسجدجامعی از شهروندان تهرانی برای ثبت‌نام و حضور در انتخابات شورایاری‌ها: 7-151

یاران شهر به صحنه بیایند

رئیس ستاد شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از دولت، شهرداری تهران و اعضای شورای شهر در آماده‌سازی زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از شهروندان تهرانی دعوت کرد برای مشارکت در این انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمدمسجدجامعی در جلسه علنی روز سه‌شنبه 4 تیر شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب و خوانش مصرعی از شعر حافظ گفت: یاران شهر به مصداق این شعر جناب حافظ است که می‌گوید: شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار؛ از این جهت شورایاران یار شهر هستند.

وی ادامه داد: این یار و یاری هم با دوستی و دوست داشتن شروع می‌شود؛ البته همه چیز با دوست داشتن شروع می‌شود؛ این دوست داشتن در سطح کلان حب وطن است، دوست داشتن شهر است، دوست داشتن محله است و این ارتباطات خانه به خانه، کوچه به کوچه، محله به محله و شهر به شهر به انسجام و نشاط شهر کمک می‌کند و حس علاقه را به شهر و محله می‌آورد.

مسجدجامعی با اشاره به مراسم رونمایی از سامانه ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های تهران تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های خوبی در این دوره صورت گرفت و امیدواریم انتخابات این دوره به خوبی برگزار شود؛ دیروز در مراسم رونمایی از سامانه ثبت‌نام انتخابات، آقای ابوترابی‌فرد، آقای مهندس هاشمی و آقای دکتر حناچی هم به اتفاق سایر دوستان حضور داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.

رئیس ستاد شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از همکاری دولت در زمینه‌سازی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: فرصت را مغتنم و از دولت محترم به ویژه، آقای دکتر جهانگیری،  معاون اول رییس جمهوری، که به همه دستگاه‌های اجرایی برای نهایت همکاری در برگزاری انتخابات دستور دادند، تشکر می‌کنم.

مسجدجامعی ادامه داد: امیدوارم بخش‌های مختلف شهرداری، همچنان که اراده این کار هست، تمام امکانات خود را برای برگزاری بهتر این انتخابات به کار گیرند؛ البته دولت قبل هم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات تاکید داشت اما تاکید مکرر آن برای ما جای تشکر دارد.

رئیس ستاد شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران افزود: در نظر داشته باشیم این انتخابات یک حرکت ملی است؛ با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی دشواری که وجود دارد؛ یکی از راه‌های پسندیده امیدآفرینی و جلب مشارکت این است که مردم حس کنند در سرنوشت خود، حتی در سطح محله‌ها و کف خیابان هم تاثیر دارند.

وی با ابراز امیدواری برای تکامل و رشد این تجربه مدنی و اجتماعی در سطوح مختلف ملی و شهری گفت: امیدورام شاهد تاثیر بیشتر شورایاران؛ این یاران شهر، در تصمیمات شهری به ویژه تصمیمات محلی باشیم، البته در این زمینه اسنادی هم وجود دارد که در جای خود قابل بحث است؛ نیت من امروز تشکر از همکارانم، دولت و شهرداری و همچنین دعوت از مردم عزیزمان برای ثبت نام در شورایاری‌ها و حضور فعال در انتخابات است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: