• سه شنبه ٤ تير ١٣٩٨-١٠:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤١٩
مجید فراهانی در اولین همایش تجلیل از ایثارگران خدمت شهرداری تهران مطرح کرد:

اگر طرح حمایت از کارکنان ایثارگر و آسیب دیده شهرداری ارائه شود از آن دفاع می کنیم

رييس كميته بودجه شورای شهر تهران گفت: کارگران و کارمندان زحمتکش شهرداری مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه شهرداری هستند،دانش،تجربه و توان این سرمایه انسانی باید در مسیر اداره امور شهر پشتوانه کارشناسی و اجرایی شورا و شهرداری قرار گیرد تا بهترین پاسخ به مطالبات مردم برای تهران داده شود و رضایت مردم فراهم شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی در آيين تجليل از جان باختگان و آسيب ديدگان حين خدمت شهرداري تهران "يادواره شهيد اميد عباسي" گفت:  پیشاپیش یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم الله 7 تیرماه و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی را گرامی می دارم. تهران به عنوان جهانشهر ایرانی،اسلامی نیازمند توجه بیش از پیش به «زندگی» در دل این شهر است، شهر ما تهران ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته بسیاری دارد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود:  می توان به سرمایه‌های معنوی و مادی این شهر تکیه کرد و به آینده ای روشن برای تهران امیدوار بود.

وی تصریح کرد: تهران شهری است متعلق به همه ی شهروندان تهرانی، از جنوب شهری و حاشیه نشین تا دست فروش و کودک کار، همه ی این شهروندان عزیز در تهران حق زندگی دارند و باید حقشان بر تهران و شهر توسط شورا و شهرداری ادا شود، حقی که شما عزیزان برای ادای آن از دل و جان مایه گذاشتید و در حین انجام وظیفه متحمل خطر و حادثه شدید و برای تهران حماسه آفریدید.

فراهانی تاکید کرد. مجاهدت یک حریم بان در برابر تخلفات ساخت و ساز،ایستادگی یک کارمند وظیفه شناس در برابر متخلفان، شهادت یک آتشنشان در مسیر نجات جان حادثه دیدگان جلوه های ایستادگی کارکنان خدوم شهرداری در ادای حق به شهر است که متاسفانه تحت الشعاء تخلفات چند مفسد لانه کرده در بدنه خدمت گذار شهرداری قرار می گیرد و به همین علت تلاش های شما عزیزان کمتر مورد توجه شهروندان، شهرداری و شورا قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: کارگران و کارمندان زحمتکش شهرداری مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه شهرداری هستند،دانش،تجربه و توان این سرمایه انسانی باید در مسیر اداره امور شهر پشتوانه کارشناسی و اجرایی شورا و شهرداری قرار گیرد تا بهترین پاسخ به مطالبات مردم برای تهران داده شود و رضایت مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: امید دارم و معتقدم وجود کارگران زحمتکش و کارمندان متعهد و متخصص در شالوده انسانی شهرداری فرصت تغییر در روند مدیریت شهر به شمار می آیند و خود را به پیگیری و نظارت بر شایسته سالاری، مبارزه با فساد ساختار یافته و بهبود معیشت شما و جبران زحمات شما عزیزان متعهد می دانم. انتظار دارم برای جبران تلاشها و زحمات شما عزیزان شهرداری در چارچوب مقررات اقدامات لازم را به عمل آورد و در صورت نیاز لایحه حمایتی را برای تصویب شورای اسلامی شهر تهران ارائه نماید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: