• دوشنبه ١٧ تير ١٣٩٨-١٥:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٤١٥
حجت نظری تاکید کرد:

سالنهای ارزشمند و تاریخی شهر تقویت شوند مردم به دیدن تئاتر خواهند آمد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بر تقویت سالنهای ارزشمند و تاریخی شهر در کنار تقویت هنر فاخر تئاتر، تاکید کرد .

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، عضو شورای شهر تهران به تماشای "چشم به راه میرغضب" اثر حسین کیانی در تماشاخانه سنگلج، نشست. این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ضمن دعوت از شهروندان برای تماشای این نمایش ایرانی، بر تقویت سالنهای ارزشمند و تاریخی شهر در کنار تقویت هنر فاخر تئاتر، تاکید کرد.

 جوان ترین عضو شورای شهر تهران، پس از تماشای اثر، تاکید کرد: "حتما زمانهایی که شهروندان برای تماشای هنر تئاتر صرف می کنند می تواند جزو بهترین زمانهای روزشان محسوب شود و می تواند بسیاری مسائل را به ما آموزش دهد."

 به اعتقاد او "پیامها و مفاهیمی که لازمه آن، ساعتها مطالعه است،  می تواند از طریق هنر نمایش به ما انتقال پیدا کند و این نوع از انتقال تجربه از اثرگذارترین و ماندگارترین انتقال مفاهیم خواهد بود‌."

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، گفت: ما می توانیم با حضور در مجموعه ای مثل تماشاخانه سنگلج و تقویت این نوع فضاهای فرهنگی و نیز قوام بخشیدن به هنر فاخر نمایش، به غنای فرهنگی شهر و کشورمان کمک کنیم.

نظری، از همه شهروندان دعوت کرد که به تماشای نمایش به گفته او زیبای "چشم به راه میرغضب" بنشینید و از فضاهای این چنینی بیشتر بهره

 

ببرند.

 چشم به راه میرغضب هر شب به استثنای شنبه ها ساعت بیست و سی در تماشاخه سنگلج واقع در خیابان بهشت شهر تهران اجرا می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: