• شنبه ٢٩ تير ١٣٩٨-١١:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٣٩٤
احمد مسجد جامعی بیان داشت ؛

مشارکت، دقت، صحت و سلامت انتخابات اهداف ما در برگزاری انتخابات شورایاری ها است/ اکنون زمان تشویق و افزایش هیجان در انتخابات شورایاری ها است

رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها گفت: افزایش مشارکت در انتخابات در راستای همدلی ملی برای ما یک هدف است. چرا که اگر مشارکت افزایش یابد در شرایطی که دلسردی و تلخ کامی در روحیه مردم وجود دارد به تقویت همدلی کمک کرده ایم و برگزاری پر ش ور این انتخابات می تواند تا حدودی این فضا را از بین ببرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران چهارمین جلسه ستاد راهبردی  شورایاری ها با موضوع تبلیغات انتخابات و با حضور محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی رییس ستاد شورایاری ها ، آرش حسینی میلانی نایب رییس ستاد شورایاری ها، مجید فراهانی، سید محمود میر لوحی، بهاره آروین، علی اعطا، زهرا نژاد بهرام، شهربانو امانی و نیز جوادی یگانه معاون اجتماعی شهرداری تهران و مسئولان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها برگزار شد.

احمد مسجد جامعی در این جلسه گفت: شورایاری ها حوزه محلی و  اجتماعی است و به هیچ عنوان سیاسی نیست. وی ادامه داد: وقتی می گوییم شورایاری ها محل عمل اجتماعی است یعنی اینکه افراد برای بهبود شرایط محله و کاهش آلام زندگی تشکلی را ایجاد می کنند و توقع ما از انتخابات هم همین است.

مسجد جامعی افزود: افزایش مشارکت در انتخابات برای ما یک هدف است چرا که اگر مشارکت افزایش یابد ما به همدلی کمک کردیم. در شرایطی که  دلسردی و تلخ کامی در روحیه مردم وجود دارد برگزاری پر شور این انتخابات می تواند تا حدودی این فضا را از بین ببرد. در این شرایط هدف ما این است که هدف ملی محقق شود و بتوانیم  از ظرفیت شورایاری ها بیش از اکنون استفاده شود.

مسجد جامعی با بیان اینکه اکنون زمان تشویق و افزایش هیجان در تبلیغات است گفت: مرحله تبیین جایگاه شورایاری ها در تبلیغات گذشته و اکنون زمان تشویق و افزایش هیجان است.

رییس ستاد شورایاری ها در ادامه گفت: ما باید آمادگی این را داشته باشیم که انتخابات به صورت دستی هم انجام شود چرا که ممکن است شرایط پیش بینی نشده ای رخ دهد و باید برای برگزاری انتخابات به صورت دستی هم آماده باشیم. وی در ادامه با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت اصناف چه در تبلیغات و چه در انتخابات گفت: مشارکت، دقت، صحت و سلامت انتخابات برای ما خیلی مهم است.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: