• دوشنبه ٣١ تير ١٣٩٨-١٠:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٣١٢
افشین حبیب زاده:

تشکیل کمیته های تخصصی در شورایاری ها راهی برای نگاه ویژه به محلات است

عضو شورای اسلامی شهرتهران در نشست کاندیداهای شورایاری منطقه 11 بر اهتمام شورایاران پس از انتخاب به تشکیل کمیته های تخصصی تاکید کرد و آنرا از ارکان اصلی شورایاری ها دانست.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  افشین حبیب زاده در نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات منطقه۱۱ که در فرهنگسرای انقلاب و پردیس سینمایی رازی برگزار شد، به بیان روند اجرای این انتخابات پرداخت و گفت:

در این دوره تلاشمان بر این بوده که در بخش تایید صلاحیت نامزدها سخت‌گیری بی‌مورد صورت نگیرد اما اگر افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده نسبت به علت آن سوالی دارند می‌توانند با در دست داشتن مدارک به ستادهای اجرایی مناطق مراجعه کنند و در صورت رفع مشکلات تایید شوند.

عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با بیان اینکه در صورتی که در هر مرحله از روند انتخابات، محکومیت قضایی افراد مشخص شود، فرد از ادامه مسیر حذف خواهد شد، اظهار کرد: علت کاهش کاندیداها نسبت به دوره قبل برخی سختگیری هایی نسبت به تحصیلات و ارایه مستندات محل کسب بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تبلیغات نامزدهای شورایاری پرداخت و گفت: نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری می‌توانند تا ۲۴ ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات تبلیغات کنند. با همکاری شورای شهر و شهرداری مناطق امکان تبلیغات برای کاندیدا با رعایت قوانین فراهم شده است.

حبیب زاده افزود: از شهرداری منطقه۱۱ نیز می‌خواهیم تا در هر محله نشستی برگزار و امکان پرسش و پاسخ بین کاندیدا و مردم محله را فراهم سازد. عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر در این دوره از گفت: در آیین نامه اجرایی شورایاری رکنی را به ارکان شورایاری اضافه کردیم تا پس از انتخابات افراد، شورایارها موظف به تشکیل کمیته‌های ۴ گانه تخصصی باشند. پس از انتخابات هر یک از شما بزرگواران که رای اوردید باید نسبت به تشکیل کمیته ها اهتمام ورزیده و در نشست های کمیته های تخصصی نیز از مشارکت شهروندان بهره ببرید و شهروندان را نیز برای حضور در کمیته ها دعوت کنید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: