• سه شنبه ١٥ مرداد ١٣٩٨-١٧:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٤٥
علی اعطا در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری مطرح کرد:

تقویت حوزه پاسخگویی و شفافیت در سال سوم دوره پنجم مد نظر است

سخنگوی شورا ابراز امیدواری کرد در سومین سال از دوره پنجم، اقدامات و برنامه‌های شورا در حوزه پاسخگویی و شفافیت بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مدیران خبرگزاری ها و روزنامه ها و خبرنگاران حوزه شهری رسانه‌ها در عمارت تاریخی عین الدوله برگزار شد، از حضور دکتر علی ربیعی دستیار اجتماعی و ارتباطات رئیس جمهور و سخنگوی دولت و سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در میان خبرنگاران حوزه شهری تشکر کرد.
اعطا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که در مزارشریف افغانستان به شهادت رسید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه شهری تبریک گفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دو سالی که از عمر شورای پنجم می‌گذرد خبرنگاران و اهالی رسانه همواره در کنار اعضای شورا بوده اند و از یک سو به عنوان شورایاران واقعی کمک کرده‌اند تا مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان به اعضای شورا منتقل شود و از سوی دیگر پیام ها، اقدامات و تصمیمات شورا به گوش جامعه رسانیده اند.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورای پنجم در دو سال گذشته تلاش کرده که اقدامات، تصمیمات و رویکردهای خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارد و پاسخگویی به افکار عمومی، شهروندان و رسانه ها را به عنوان یک اصل سرلوحه کار خود قرار داده است و این مهم در رفتار و نوع مواجهه ۲۱ عضو شورا قابل مشاهده است.
اعطا ابراز امیدواری کرد در سومین سال از دوره پنجم، اقدامات و برنامه‌های شورا در حوزه پاسخگویی و شفافیت بیش از پیش تقویت شود.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: فارغ از هر نوع جهت‌گیری و گرایش سیاسی، شورای اسلامی شهر تهران و رسانه ها در دو نقطه اشتراک دارند. نقطه اول حرکت در راستای منافع عمومی جامعه است. چرا که منافع عمومی و رعایت حقوق شهروندی هم برای اعضای شورا و هم برای اصحاب رسانه امر مهمی محسوب میشود و در واقع هم شورا و هم رسانه‌ها تلاش می‌کنند در راستای رعایت و حفظ منافع و مصالح عمومی گام بردارند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نقطه دوم، انتقال پیام کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران به جامعه است، افزود: این موضوع برای مدیریت شهری یک اصل کلیدی است و درخواست ما از رسانه ها این است که در مخابره اخبار این اصل را مد نظر قرار دهند.


اعطا اضافه کرد: البته این به این معنا نیست که نقدها را مطرح نکنیم هرچند تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که اقدامات خود را با توجه یه این اصل مهم برنامه ریزی، و انجام دهد تا این پیام را به جامعه منتقل کند و انتظار ما از رسانه ها همراهی در این راستا ست.
اعطا در پایان بار دیگر از همراهی خبرنگاران حوزه شهری رسانه ها به خاطر انعکاس اخبار این حوزه تشکر کرد

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: