• جمعه ٤ مرداد ١٣٩٨-١٦:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٢٨
علی اعطا در جریان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری خبر داد ؛

مشارکت و استقبال مردم فراتر از انتظار بوده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشارکت مردم تا این لحظه از انتخابات شورایاری فراتر از انتظار بوده و تا این لحظه بالغ بر 320 هزار نفر در انتخابات شرکت داشته اند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا در ستاد مرکزی اجرایی انتخابات شوراری گفت: تا این لحظه بالغ بر 320 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده اند که از این تعداد بالغ بر 64 درصد از شرکت کنندگان مرد و 36 درصد زن بوده اند.
وی ادامه داد: استقبال شهروندان از انتخابات پنجمین دوره شورایاری فراتر از انتظار بوده و امیدواریم این حضور پر رنگ تر هم بشود.
اعطا همچنین گفت: از نظر تعداد آرا اخذ شده تا این لحظه مناطق 4، 15 و 5 بیشترین رای اخذ شده را داشته اند ولی از نظر درصد تعداد جمعیت به نسبت منطقه بیشترین رای اخذ شده مربوط به مناطق 19،12و 18 بوده است.
سخنگوی افزود: از منظر حضور شهروندان در محلات نیز به تریتب محله های گلشن در منطقه 4، نعمت آباد در منطقه 19،شکوفه منطقه19، تهران پارس غربی منطقه 4، جوادیه منطقه 16، خزانه منطقه 16، مشیریه منطقه 15، جوادیه منطقه 4، اسلام آباد والفجر منطقه 15 و عبدل آباد منطقه 19 بیشترین شرکت کننده را داشته اند.
اعطا همچنین افزود: ساعت 16 ساعت پایان انتخابات است و اگر هیات اجرایی به هیات نظارت مرکزی پیشنهاد دهد برای تمدید زمان انتخابات نیز تصمیم گیری خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: