• جمعه ٤ مرداد ١٣٩٨-١٨:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢١٣
زهرا نژاد بهرام در نشست خبری ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها بیان داشت؛

استقبال خوب،سرعت اجرایی زیاد و خطای انسانی کم بود

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بازدید از شعب اخذ رای آنچه بیش از همه به چشم آمد استقبال شهروندان ، سرعت خوب فرایند اخذ رای و درصد کم خطای انسانی بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در نشست خبری ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها گفت: امروز اسقتبال شهروندان برای شرکت در انتخابات بسیار خوب بود به طوئریکه من برای رای دادن نیم ساعت در صف ایستاده بودم. البته سرعت اجرای کار به واسطه برگزاری الکترونیکی انتخابات بسیار خوب بود و مدت زمان انتظار به واسطه استقبال پر ش.ر شهروندان بود.
نژاد بهرام در ادامه افزود: از دیگر محاسن برگزاری الکترونیکی انتخابات درصد کم خطا انسانی بود که در این خصوص هم باید به برگزاری کنندگان انتخابات تبریک گفت.
نژاد بهرام همچنین گفت: در خصوص مسائل فنی و الکترونکی نیز باید اعلام کنم که کمترین اختلال در سامانه های الکترونیکی ایجاد شده بود.
وی بار دیگر با اشاره به حور پر شور شهروندان گفت: استقبال مردمی راضی کننده بود به طوریکه ما در شرق و مرکز و شمال و غرب پایتخت شاهد استقبال خوب شهروندان بودیم.
نژاد بهرام همچنین در خصوص معیار خود برای رای دادن گفت: معیار من دو مورد است اینکه کاندیداها جوان و از بانوان باشند چرا که اعتقاد دارم شورایاری فرصت خوبی است که زنان بتوانند در مدیریت محله توانایی خود را به ظهور برسانند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: