• پنج شنبه ١٠ مرداد ١٣٩٨-١١:٢٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٢٠٦
حق شناس بیان داشت

آثار هنرمندان؛ زینت بخش خانه های مردم

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران عصر دیروز به همراه مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 با حضور در نمایشگاه استاد شهیدی آملی با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حق شناس در بازدید از آثار نقاشی، خطاطی، هنرهای تجسمی و.. هنرمند خودآموخته و شاخص شهر تهران، در سخنانی بر پیوند مشترک میان هنرمند و متولیان عرصه های اجرایی هنر تأکید کرد و گفت: مهمترین خواسته هنرمندان این است که آثارشان محصور در یک محیط ناشناخته نباشد و بتوانند آثار خود را در معرض دید عموم بگذارند و معتقدم شرایطی فراهم شود که آثار هنرمندانی چون استاد شهیدی زینت بخش خانه های مردم شود.
وی با اعلام اینکه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به دنبال پیوند مشترک مدیریت شهری با حوزه های فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: برای آنکه شهر پویا، سرزنده و با هویت مشخص داشته باشیم، باید پیوند مشترکی میان هنرمند و متولیان عرصه های اجرایی هنر در سطح شهر برقرار شود. مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه
۱۳، نیز در این دیدار بر لزوم بهره مندی از ظرفیت ها و جایگاه اجتماعی هنرمندان تأکید کرد و افزود: تعامل میان هنرمندان و مدیریت شهری می تواند اتفاقات خوبی را برای شهر رقم بزند و در این زمینه هنرمندان می توانند با مشورت و نظرات تخصصی خود مدیریت شهری را یاری رسانند.

گفتنی است در پایان این بازدید، استاد شهیدی آملی یکی از آثار دست ساخته خود را پس از امضاء به رسم یادبود به دکتر محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اهدا کرد

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: