• شنبه ٥ مرداد ١٣٩٨-١٤:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٨٧
زهرا نژادبهرام:

جلب اعتماد مردم به اندازه اجرای طرح ها، اهمیت دارد/ تنها در منطقه ۸ تهران، پل روی جویها، ارتفاع نداشته و برای معلولان مناسب است

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران گفت: به دلیل نوعی بی اعتمادی که میان مردم شکل گرفته و نیز به این دلیل که مسئولین در انجام طرح ها و پروژه ها تا حد بالایی مورد این اتهام قرار می گیرند که دستشان در جیب مردم است، جلب اعتماد مردم به اندازه اجرای طرح، اهمیت دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام در جلسه مشترک با ریاست سازمان نوسازی شهر تهران، که به منظور ارائه گزارش توسط سازمان در خصوص طرح توسعه محله ای، تشکیل شد، به ضرورت برنامه ریزی و تمرکز برای اجرای طرح های خُرد در عین حال اثرگذار اشاره کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، به طرح هفت تیر و اجرای نسبتا سریع و جذاب آن که شامل آمفی تئاتر روباز می شود، اشاره کرد و گفت: بهتر است روی مدل فضاهایی که می خواهیم ایجاد کنیم، به خصوص فضاهای باز، بجای سازه های عظیم از مواد سبک تر استفاده شود تا کم هزینه تر و در عین حال نوآورانه تر و جذاب تر باشند.

 نژادبهرام، ارتقاء ارزش سکونت و استفاده از ظرفیت سرای محلات را مهم دانست و تاکید کرد که در این طرح ها، بارگذاری باید روی خود بافت انجام بگیرد نه روی فضاهای باز.

 او به منطقه ۱۲ اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات مهم این منطقه فشردگی بافت است، طرح های توسعه ای مثل :گوته"، خوب است اما با آن نمی توانیم از بارگذاری پیشگیری کنیم.

 نژادبهرام، همچنین به مناسب سازی طرح ها برای معلولان هم اشاره کرد و گفت: شاید از تمام مناطق شهر، تنها در منطقه ۸، پلها از روی جویها فاصله ندارند و برای عبور معلولان مناسبند.

 او حضور یک کارشناس معلول را در سنجش کیفیت طرح های توسعه ای، واجب دانست.

 رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران، به فازبندی طرح ها بر اساس کمترین میزان حساسیت در مردم تاکید کرد. او گفت به دلیل نوعی بی اعتمادی که میان مردم شکل گرفته و نیز به این دلیل که مسئولین در انجام طرح ها و پروژه ها تا حد بالایی مورد اتهام قرار می گیرند که دستشان در جیب مردم است، جلب اعتماد مردم به اندازه اجرای طرح، اهمیت دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: