• شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٨-١٩:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٤٠
محمد جواد حق شناس در مراسم رو نمایی از خانه موزه و نام گذاری خیابان به نام استاد عزت الله انتظامی بیان داشت؛

ما بر آنیم تا نام بزرگان فرهنگ و هنر بر پیشانی شهر قرار گیرد/ خانه موزه استاد انتظامی محلی برای آشنایی با 9 دهه زندگانی آقای بازیگر

رییس کمیسیون نام گذاری و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دو سال اخیر سعی کرده ایم با در اولویت قرار دادن نام بزرگان فرهنگ و هنر، اندیشه و ادبیات این سرزمین در حوزه نام گذاری ها گامی هر چند کوچک در ماندگار شدن نام این عزیزان بر پیشانی شهر برداریم.

به گزارش معاونت ارتباطت و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مراسم رونمایی از خانه موزه استاد انتظامی به همراه تندیس ، سردیس و همچنین نام گذاری خیابانی به نام عزت الله انتظامی با حضور محمد جواد حق شناس و خانواده استاد انتظامی برگزار شد.
حق شناس در حاشیه این مراسم گفت: در دو سال اخیر سعی کرده ایم با در اولویت قرار دادن نام بزرگان فرهنگ و هنر و اندیشه و ادبیات این سرزمین در حوزه نام گذاری ها گامی هر چند کوچک در ماندگار شدن نام این عزیزان بر پیشانی شهر برداریم.
وی ادامه داد: شاید این اقدامات در چشم دیگران قدم بزرگی نباشد اما سعی شده در کنار نام گذاری بتوانیم مراسم بزرگداشت و نصب سردیس و تندیس ها را که ساخته هنرمندان سرشناس در حوزه هنرهای تجسمی است را نیز داشته باشیم تا به سهم خودمان ادای دینی کرده باشیم به ساحت بزرگان هنر و فرهنگ و اندیشه .
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در ادامه با تشکر از شهرداری منطقه یک، خانه هنرمندان و سازمان زیبا سازی در بازسازی و ایجاد خانه موزه استاد انتظامی گفت: این خانه موزه تبدیل به مرکزی  برای آشنایی مردم با ویژگی ها،اخلاق و زندگانی استاد شده است. اگر مردم بخواهند با 9 دهه زندگانی استاد انتظامی آشنا شوند خانه موزه استاد بهترین مکان برای آنان خواهد بود.
در ادامه این مراسم مجید انتظامی فرزند استاد انتظامی نیز از اقدامات کمیسیون فرهنگی و کمیسیون نام گذاری شورا و اقدامات محمد جواد حق شناس تشکر و قدر دانی به عمل آورد.
لازم به ذکر است خانه موزه استاد انتظامی در بلوار اندرزگو واقع شده و دوستداران هنر سینما و تئاتر می توانند از نزدیک با زندگی استاد انتظامی ، اندیشه ها و آثار وی آشنا شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: