• جمعه ٤ مرداد ١٣٩٨-٢١:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١٢٥
محمد جواد حق شناس با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری ها بیان داشت:

تجربه موفق این انتخابات می تواند الگویی برای سایر انتخابات در کشور باشد / اگر صدا و سیما در تبلیغات مشارکت می کرد حضور مردم 50 درصد بیشتر می شد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجربه موفق برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری ها می تواند مد نظر شورای نگهبان قرار گیرد و الگویی برای سایر انتخابات های کشور باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس با حضور در ستاد اجرایی انتخابات شورایاری ها از برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی ابراز خرسندی کرد و گفت: انتخابات شورایاری ها با 352 حوزه انتخابیه برگزار شد یعنی از 205 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی هم بیشتر لذا استفاده از ابزار و تکنولوژی در این انتخابات فضای مناسبی جهت مشارکت پر شور شهروندان فراهم آورد.

وی ادامه داد: این تجربه موفق می تواند برای شورای نگهبان نیز مثمر ثمر باشد.

حق شناس گفت: برگزاری انتخابات به این صورت سلامت انتخابات را نیز افزایش می دهد و با اینکه تردید هایی در خصوص سلامت انتخابات مطرح می شد برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی آن هم بدون دخالت دست و اعلام نتایج در کمتر از یک ساعت تردید ها در این زمینه را از بین برد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورا در ادامه افزود: شیوه برگزاری این انتخابات الگوی موفقی بود که می تواند مد نظر شورای نگهبان قرار گیرد و برای سایر انتخابات کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد. این اتفاق خوبی خواهد بود و امیدواریم شورای نگهبان از این دستاورد خوبی که شورای شهر فراهم آورده استفاده کند.

حق شناس در پایان افزود: امروز مشارکت مردم بسیار چشمگیر وخوب بود اما اگر در زمینه تبلیغات صدا و سیما نیز مشارکت می کرد مشارکت شهروندان تا 50 درصد هم افزایش می یافت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: