• سه شنبه ١ مرداد ١٣٩٨-٠٩:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥١١٧
محسن هاشمی در آستانه پنجمین انتخابات شورایاری ها مطرح کرد: 1-157

با یاری هم، تهرانی بهتر بیافرینیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرارسیدن زمان انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها اظهار داشت: وعده ما با شهروندان محترم تهرانی، روز جمعه در بیش از 1700 صندوق اخذ رای در 354 محله تهران خواهد بود تا با یاری یکدیگر تهرانی بهتر بیافرینیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در یکصدو پنجاه و هفتمین جلسه شورا و در آستانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری گفت: امیدواریم جمعه آینده، شهروندان تهرانی با مشارکت فعال در انتخابات، نقش خود را در مدیریت شهری ارتقا دهند، سیاست محله محوری یکی از راهبردهای شورای پنجم است که براساس تمرکز زدایی از مدیریت شهری و اعطای اختیارات به مناطق و محلات طراحی شده و شورای محله بهترین بستر و ابزار برای تحقق این راهبرد است.
 
رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورایاران می توانند در تصمیم گیری های محلی نقش آفرینی کنند تاکید کرد:  شهرداران مناطق نیز با توجه بیشتر به پروژه های محلی، از خرد جمعی و نظرات شورایاری در تشخیص و حل مسایل بوسیله پروژه های محلی استفاده کنند.

 وی برگزاری الکترونیک این انتخابات را تمرینی برای ارتقای فناوری در انتخابات جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد با موفقیت این تجربه در انتخابات آتی نیز شاهد استفاده از فناوری بومی در برگزاری سالم و با صحت و سرعت بالای انتخابات باشیم.

 رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برگزاری انتخابات شورایاری نیازمند تلاش گروهی و بین سازمانی گسترده ای است که با محوریت ستاد انتخابات شورایاری و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری و همکاری دولت بویژه وزارت کشور و وزارت آموزش وپرورش، نیروهای انتظامی و نظامی، صداوسیما، قوه قضاییه و سایر مراجع ذیربط می باشد که از طرف همکارانم در شورای شهر تهران، از همکاری همه این دستگاهها قدردانی می کنم.

 محسن هاشمی در پایان سخنان خود در یکصدو پنجاه و هفتمین جلسه شورا بیان داشت: وعده ما با شهروندان محترم تهرانی، روز جمعه در بیش از 1700 صندوق اخذ رای در 354 محله تهران خواهد بود تا با یاری یکدیگر تهرانی بهتر بیافرینیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: