• يکشنبه ٥ تير ١٤٠١-١٣:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٣٠
رئیس شورای اسلامی شهر تهران: 3-73

خانواده ها نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده زیادی در کشور به اعتیاد مبتلا هستند و یکی از معضلات امروزی شهرهای ما اعتیاد است که تقویت بنیان خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی کاهش آسیب های اجتماعی می تواند در کاهش این معضل تاثیر گذار باشد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به سالروز مبارزه با مواد مخدر افزود: مواد مخدر در دنیا به عنوان کالای سودآور با جرم و جنایت همراه است. این موضوع یکی از منابع درآمد فراوان و مناسبی است که عده‌ای از آن درآمد سرشاری دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در ایران آمار کشف مواد مخدر بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: عده زیادی در کشور به اعتیاد مبتلا هستند و یکی از معضلات امروزی شهرهای ما اعتیاد است. در این زمینه پدران و مادران وظیفه بزرگی بر دوش دارند که فرزندانشان گرفتار این آسیب بزرگ اجتماعی نشوند.
مهدی چمران در ادامه به ششم تیرماه اشاره کرد و افزود: روز سوءقصد به جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمان که خدا را شاکریم این نیت پلید دشمنان عملیاتی نشد و ما از وجود رهبر بزرگوارمان برخوردار هستیم. از خدا طول عمر ایشان را آرزومندیم. رهبری که در همه شرایط و دریای طوفانی منطقه کشتی جمهوری اسلامی ایران را با سلامت عبور داد و لطف الهی را شامل حال ملت ما کرد.
وی همچنین فرارسیدن روز هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و آغاز هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: