• سه شنبه ٦ ارديبهشت ١٤٠١-١٠:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤١٧٢
نائب رئیس شورا: 3-61

شهرداری زمینه های رسیدن به استاندارد ایمنی در تهران را فراهم کند/ باید مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم

پرویز سروری درخصوص روز ایمنی حمل و نقل گفت: شورای شهر از شهرداری توقع دارد که با شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح معابر و بهبود کیفیت آسفالت معابر، زمینه های رسیدن به یک استاندارد قابل قبول را فراهم کند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری ضمن تبریک روز قدس، این روز را روز تبلور مقاومت در جهان اسلام و جهان بشریت خواند و گفت: چند سالی بود که به علت شیوع کرونا راه پیمایی قدس برگزار نمی شد اما امسال این امکان فراهم شده است که این راهپیمایی را در روز جمعه برگزار کنیم.
او افزود: اینکه حضرت امام روز قدس را در آخرین جمعه رمضان اعلام کردند پیام ویژه ای داشت و آن پیام این بود که مقاومت و عبور از سختی ها راه رسیدن یپروزی است. ایشان یک روز بسیار سخت در روزهای پایانی ماه رمضان را انتخاب کردند تا مردم این پیام را دریافت کنند که قدس بدون عبور از سختی ها آزاد نخواهد شد.
سروری در همین راستا ادامه داد: این بذری که امام در اول انقلاب کاشتند امروز به نهال قدرتمندی تبدیل شده که یکی از دغدغه های مهم نظام متجاوز صهیونیستی است. اخلاص و باورهای الهی که در وجود حضرت امام تبلور پیدا کرده بود، چشم انداز روشنی را برای ملت فلسطین رقم زد و انشالله ملت ما یکبار دیگر با حضور هوشمندانه و مبتنی بر بصیرت حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.
 
شهرداری زمینه های رسیدن به یک استاندارد ایمنی در تهران را فراهم کند
نائب رئیس شورا در خصوص روز ایمنی حمل و نقل نیز گفت: رسیدن به ارتقاء ایمنی قطعا باید با استاندارد سازی راه ها و وسایل نقلیه شکل بگیرد یعنی همان دغدغه های مردم شامل پایین بودن کیفیت خودروها که زمینه از دست دادن هم وطنان ما را فراهم می کند و این در شان ملت ما نیست.
او با نقل قولی از رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید کیفیت و استانداردهای خودرو های ما ارتقاء پیدا کند و تلفات یک نفر هم ضایعه بزرگی است. انشالله این موضوع مدنظر همه عزیزان قرار بگیرد و در تهران هم شورای شهر از شهرداری توقع دارد که با شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح معابر و بهبهود کیفیت آسفالت معابر، زمینه های رسیدن ما به یک استاندارد قابل قبول فراهم کند.
پرویز سروری با اشاره به گزارش نائب رئیس پلیس راهور گفت: این گزارش نشان می دهد که امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش بیش از بیست درصدی مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی هستیم و این نشان می دهد که اصلاح معابر و تقویت فرهنگ عبور و مرور و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی راه حل های مناسبی هستند که حتما شورا و شهرداری بر این موضوع تاکید خواهند کرد.
نایب رئیس شورا تاکید کرد: باید به این سو برویم که با توسعه حمل و نقل ریلی و عمومی مدل حمل و نقل را از شخصی به عمومی تغییر دهیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: