• سه شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠١-١٠:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤١٢٣
نایب رئیس شورا:2-59

همیشه ارتش را کنار مردم دیدیم/ همواره شعار ابتدایی ارتش درحال تجلی است

پرویز سروری در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: پس از انقلاب همیشه شعار ابتدایی ارتش (ارتش فدای ملت، ملت برای ارتش) را پیوسته درحال تجلی می‏ بینیم و همیشه ارتش را در روزهای سخت کنار مردم دیدیم و از این روی این روز را خدمت دریادلان ارتشی تبریک می‏ گوییم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورا، پنجاه و نهمین جلسه شورا را با خوش آمدگویی به امیر دریادار سیاری بابت حضور در شورا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و گفت: خاطرات خوشی از ارتش جمهوری اسلامی داریم و هنوز روز بزرگ 19 بهمن در خاطره ملت انقلابی ایران حضور دارد.
او در همین راستا افزود: برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی در 19 بهمن شکل گرفت که ارتش و همافران انقلابی در یک حرکت ناباورانه کمر نظام شاهنشاهی را شکستند و طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی را سر دادند. 
سروری ادامه داد: در روزهای پس از انقلاب هم همواره ارتش را در کنار مردم دیدیم و محو نیروی دریایی عراق توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نقاط عطف دفاع مقدس بود که عملا دست عراق را از دریا قطع کرد و امکان بزرگی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد و امروز هم حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، در کنار سایر نیروهای نظامی نظیر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، قوام بخش امنیت و آسایش است. 
نایب رئیس شورا خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که از پس از انقلاب همیشه شعار ابتدایی ارتش (ارتش فدای ملت، ملت برای ارتش) را پیوسته درحال تجلی می‏ بینیم و همیشه ارتش را در روزهای سخت کنار مردم دیدیم و از این روی این روز را خدمت دریادلان ارتشی تبریک می‏ گوییم.
سروری در پایان طی تذکری گفت: همچنین امروز، روز نبرد بدر در صدر اسلام است و همزمانی روز ارتش جمهوری اسلامی با اولین پیروزی مسلمین تقارن مبارکی است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: