• يکشنبه ٢٢ اسفند ١٤٠٠-١٠:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٥٥
رئیس شورای اسلامی شهر تهران : 2-53

ایران اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی ‎نشیند

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موشک باران پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اظهار داشت: پایگاه جاسوسی اسرائیل به انتقام شهادت دوتن از همرزمانمان در حومه دمشق توسط اسرائیل، موشک باران شد تا متوجه شوند که ایران اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمی نشیند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رئیس شورا در پنجاه و سومین جلسه شورا در سخنان مقدماتی خود به رویدادهای تاریخی ایام هفته جاری پرداخت و اظهار داشت: امروز 22 اسفندماه سالروز صدور فرمان امام مبنی بر تاسیس بنیاد شهدای انقلاب اسلامی در سال 1358 است. این بنیاد برای رسیدگی به امور خانواده‏ های شهدا تاسیس شد و امیدواریم که انشالله در خدماتی که ارائه می‏ کنند و در گسترش فلسفه شهادت و ایثارگری موفق باشند. همچنین روز دوشنبه 23 اسفند ماه مصادف با 11 شعبان، روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان است که این روز را به شیعیان و جوانان کشورمان تبریک می‏ گویم.

مهدی چمران همچنین با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل گفت: در ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز همزمان با لحظه عروج حاج قاسم، مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق موشک باران شد، البته اسرائیلی ‏ها اینگونه اخبار را بازتاب نمی ‏دهند، همانگونه که پایگاه عین الاسد آمریکایی ها که به انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی موشک باران شد، آمریکایی ها فقط گفتند عده ‏ای دچار ضربه مغزی شدند ولی بعدا مشخص شد که خسارات زیادی دیده اند. پایگاه جاسوسی اسرائیل هم به انتقام شهادت دوتن از همرزمانمان در حومه دمشق توسط اسرائیل، موشک باران شد.

وی افزود: امید است متوجه شوند که ایران اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت نمینشیند. این موفقیت را به دوستان تبریک می گوییم و از ایشان تشکر می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص جنایت روز گذشته در عربستان سعودی اظهار داشت: در این ایامی که در دنیا موج تبلیغاتی به نفع اوکراین به راه افتاده است،  دیروز در عربستان 81 نفر را گردن زدند و همان دنیایی که برای عده دیگری آنچنان دل می سوزاند، صدایش در نیامد. حقوق بشر کجاست که 81 نفر که بسیاری از ایشان شیعیان بودند را با روش های قرون وسطایی گردن میزنند؟ کسی کاری به ایشان ندارد چون زیر چتر آمریکا هستند. همین عربستان در یک ماه گذشته حداقل 47 کودک یمنی را در بمباران های خود کشته است. یمنی ها مانند مسلمانان بوسنیایی هستند که علیه ایشان جنایات زیادی میشود و کسی توجه نمی کند.

چمران در همین راستا متذکر شد و افزود: باید قدر وحدت ملی و رهبری خود را بدانیم که در این برهه زمانی برای ما بسیار ارزشمند است. انشالله که تلاش کنیم سرزمینی آبادتر و آزاد را به نسل های آینده منتقل کنیم.     

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: