• يکشنبه ٢٤ بهمن ١٤٠٠-١٠:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٧٩٢
نائب رئیس شورا با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن:47-2

مردم با حضورشان در 22 بهمن رویداد تاریخی خلق کردند

پرویز سروری در جریان جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: 22 بهمن امسال با محدودیت‏های کرونایی، ظرافت‏ها و نکات شیرینی داشت که نشان داد مردم با ابتکاراتی که داشتند راهپیمایی 1400 را به یک رویداد بزرگ تاریخی تبدیل کردند.

   

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نائب رئیس شورا  در چهل و هفتمین جلسه شورا  طی سخنان مقدماتی اظهار داشت: 22 بهمن امسال با وجود محدودیت های کرونایی، مردم ما بار دیگر با ابتکاراتی که داشتند، یک رویداد بزرگ تاریخی را خلق کردند و به هر وسیلهای ارادت و عشق خود به انقلاب را نشان دادند و رسانه‏ های خارجی و معاند را مجبور به تمکین و اذعان به مردمی بودن این انقلاب کردند.

وی که ریاست جلسه را بر عهده داشت ذیل تشکر از صدا و سیما گفت: صدا و سیما در اقدامی بسیار ارزنده نمایشی از حضور روستاییان عزیز در تمام کشور را نیز به تصویر کشید.

سروری در ادامه خاطرنشان کرد: فرزانه ‏ای، در نکته زیبایی گفته بود که" در همه انقلاب  ها، پس از پیروزی، انقلاب ها به علت سختی‏ها و مشکلات، رفته‏ رفته دچار ریزش هواداران و سمپات ‏ها میشوند. اما وقتی امام آمد، پنج میلیون نفر به استقبال ایشان رفتند و پس از ده سال مدیریت امام در زمان جنگ و تروریسم و تحریم و جدایی طلبی، ده میلیون نفر به تشیع جنازه رهبر فقید انقلاب رفتند و 30 سال پس از ارتحال ایشان، زمانی که یکی از سربازان ایشان، سردار سلیمانی به شهادت رسید، مردم بی‏نظیر ترین تشیع جنازه تاریخ را رقم زدند. این نشان می ‏دهد که این انقلاب مردم‏پایه است و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب می‏فرمایند: «باید برای مبارزه با آنچه که موجب آزار و ناخوشنودی این مردم وفادار و انقلابی میشود، مانند تخلفات و رانت‏ها و فسادها، توسط مدیران انقلابی، دلسوز، با رویکردهای جهادی قدم برداشته شود تا این ملتی که مستحق بالاترین مراتب هستند، به آن نقطه طلایی که انقلاب اسلامی مدنظر گرفته است که با عدالت شکل‏ میگیرد، برسند.»

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود افزود: 22 بهمن امسال با محدودیت‏های کرونایی، ظرافت‏ها و نکات شیرینی داشت که نشان داد مردم در هر حال ارادت خود را به انقلاب نشان میدهند. یک روز مقابل موشکهای صدام به خیابان آمده و مرگ را به تمسخر میگیرند و یک روز در وضع جدی کرونا، با ماشین و پیاده به خیابان میآیند و ارادت خود را به انقلاب اسلامی نشان میدهند.          

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: