• سه شنبه ٢٨ دی ١٤٠٠-١٠:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦١٤
مهدی چمران: 2-41

انتظارمان از شهرداری تسریع در پیگیری مشکلات آتش نشانان است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با گذشت چند سال از حادثه پلاسکو و به شهادت رسیدن تعدادی از آتش‌نشانان هنوز خانواده این عزیزان مشکلات عدیده‌ای را دارند، تصریح کرد: امیدواریم مشکلات این افراد نیز هر چه زودتر برطرف شود و ان‌شاءالله با تلاش شهرداری این اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در آغاز چهل و یکمین جلسه از ششمین دوره شورا با اشاره به  سی‌ام دی‌ماه روز آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو گفت: این اتفاق یک موضوع تاسف برانگیز برای همه بود انتظار آن را نداشتیم و با همه تلاش‌ها و جانفشانی‌های آتش‌نشانان متاسفانه ساختمان پلاسکو فروریخت و تعدادی از آتش‌نشانان نیز به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه با گذشت چند سال از حادثه پلاسکو و به شهادت رسیدن تعدادی از آتش‌نشانان هنوز خانواده این عزیزان مشکلات عدیده‌ای را دارند، تصریح کرد: امیدواریم مشکلات این افراد نیز هر چه زودتر برطرف شود و ان‌شاءالله با تلاش شهرداری این اتفاق بیفتد.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در آن زمان ما از نزدیک شاهد تلاش‌های دوستان بودیم و آقای قالیباف شهردار وقت تهران اقداماتی را انجام داد که تحسین برانگیز بود. پلاسکو حادثه بزرگی بود اما در مدت کوتاهی جمع شد.
وی ادامه داد: حادثه حادثه بسیار بزرگی بود ولی در فرصت کوتاهی جمع شد. گرچه مسایل سیاسی و دوستی ها و دشمنی هایی که وجود داشت از این حادثه برداشت های مختلفی ساختند. 
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما امیدواریم با کمک وزارت کار و قوه قضاییه بتوانیم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم البته در تهران شرایط خوبی نداریم و ساختمان های پر خطر زیاد داریم و  امیدواریم با کمک دادستانی و وزارت کار اقدامی صورت گیرد که قبل از بروز حادثه و اینکه ما در شوگ حادثه ای بنشینیم بتوانیم از بروز آن جلوگیری کنیم.
مهدی چمران در ادامه جلسه از روز 29 دی ماه سالروز حادثه غزه به عنوان روز غزه  یاد کرد و افزود: در چنین روزی که به عنوان یادآوری مبارزات مردم مبارز و پیگیر غزه به نام روز غزه نامیده شده و حمایت های جهانی را می طلبد و از مبارزین غزه حمایت به عمل بیاید. 
وی ادامه داد: غزه منطقه ای است که شاید از نظر وسعت به اندازه تهران بیشتر نباشد ولی در مقابل اسراییل با آن قدرت و با آن جنایتکاری و قدرت نیروهای نظامی، شهری که هیچی ندارد با این شدت  ایستاده است، با نقب های که در صحراهای اطراف زدند و از زیر زمین امکانات را برای خود فراهم می کنند و بدون داشتن سلاح های گرم یا سلاح هایی که اسراییل دارد با کمترین امکانات، توانستند چندین بار در مقابل  اسراییل بایستدند و موفق بشوند و این  خط شهادت را می رساند و این خط شهادت نشان داد که می شود به این پیروزی ها بیانجامد.
رییس شورای اسلای شهر تهران گفت: همه دوستان و سروران عزیز آگاهی دارند بیش از سی و چند سال سازمان آزادی بخش فسلطین یا همان ساف با عدم ایدئولوژی یا قالب بودن ایدئولوژی کمونیسم مبازره کردند و به هیچ جا نرسیدند البته واقعیت این است که مبارزه هم نکردند. 
چمران افزود: اما همین مردم با ایدئولوژی اسلامی و با تصمیم بر مقاومت در مقابل اسراییل توانستند مبارزه کنند و امیدواریم به پیروزی نهایی برسند. به هر روی روز غزه را ارج می نهیم و به همه مردم فلسطین و غزه اعلام می کنیم که جدا و مصرا در حمایت از آنها ایستاده ایم تا شاهد پیروزی هایشان باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: