• يکشنبه ١٤ آذر ١٤٠٠-١٤:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٢٩
مهدی چمران با اشاره به گرامیداشت روز جهانی معلولان:

امیدواریم وعده های احیاء حقوق جامعه معلولان اجرایی شود

رییس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با روز جهانی معلولین، اظهار داشت: امیدواریم همه قول ها و وعده هایی که به جامعه معلولین داده شده، عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: روز 12 آذر ماه روز جهانی معلولان است که در کشور ما هم خوشخبتانه سالهاست به این موضوع پرداخته می شود و امیدواریم همه دستگاه ها و افرادی که در این حوزه مسئولیت دارند برنامه های مناسب و اجرایی را عملیاتی کنند.
وی ادامه داد: البته در شهرداری تهران  طی سالهای قبل هم این موضوع  مد نظر بوده و تلاش هایی هم صورت گرفته است، هر چند کافی نبوده و باید تا نقطه مطلوب اقدامات فراوانی انجام شود. امیدواریم  این اقدامات  با هماهنگی و همکاری شورا و شهرداری  تکمیل شود و با همکاری خود جامعه معلولان به ویژه در بین معلولانی که در شهر فعال هستند، این اقدامات به گونه ای باشد که  معلولی احساس ناراحتی در انجام فعالیت روزمره خود نداشته باشد و همانند دیگران بتواند نیازمندیهای روزانه خود را رفع کند.
چمران افزود: این روز را گرامی می داریم و آرزو می کنیم این عزیزان  در درجه اول در سلامتی کامل به سر برند و در درجه بعدی بتوانند  به خوبی کارهای خود را انجام دهند و بدانند که شورا و شهرداری در خدمت آنان هستند . 
رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که وعده های داده شده به جامعه معلولین اجرایی شود. 
چمران در ادامه یادآوری مناسبت های ایام هفته جاری  به" 13 آذر روز بیمه"  و سالگرد شهادت سردار شهید سرتیپ نجفی اشاره داشت و افزود: همچنین  امروز 14 اذر ماه سالگرد شهادت سردار شهید سرتیپ نجفی است که افتخار داریم فرزند بزرگوارشان خانم نجفی همکارمان است. شهادت این مرد بزرگ و شهید عزیز را گرامی می داریم و به ایشان و خانواده محترم و خودمان تبریک و تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم همه شهدا، شهید نجفی و شهید نام آور ما سردار سلیمانی در روز واپسین دست شفاعتشان بالای سر ما باشد و قطعا اگر اینگونه شود سرنوشت ما شرنوشت دیگری خواهد بود.
1-29

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: