• سه شنبه ٤ آبان ١٤٠٠-٠٩:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٥١
مهدی چمران:

امیدواریم با پیروی از دستورات پیامبر اسلام نمونه خوبی از مسلمانان در تاریخ باشیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران در جریان جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر اسلام ابراز امیدواری کرد که با رعایت دستورات و رهنمودهای پیامبر بزرگوار اسلام بتوانیم به خوبی نقش یک مسلمان واقعی را در دنیا ایفا کنیم و نمونه خوبی از مسلمانان در تاریخ باشیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در هجدهمین جلسه شورا با تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام جعفر صادق (ع) گفت: میلاد مسعود پیامبر بزرگوار و هم میلاد امام جعفر صادق را خدمت مردم تبریک و تهنیت عرض می کنم. ان شاء الله که ما در پناه دستورات و رهنمودهای پیامبر بزرگوار اسلام بتوانیم به خوبی نقش یک مسلمان واقعی را در دنیا ایفا کنیم و نمونه خوبی از مسلمانان در تاریخ باشیم.

مهدی چمران در ادامه سخنان خود ضمن یادآوری ایام و مناسبتهای هفته افزود: روز اول آبان ماه همچنین سالگرد شهادت مظلومانه شهید حاج مصطفی خمینی بود که قطعا دوستان در جریان هستند در سال 1356 که این شهادت و حوادث بعدی جرقه های انقلاب اسلامی و پیروزی مردم ایران اسلامی را رقم زد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطر نشان ساخت: امروز 4 آبان ماه روز اعتراض امام به پذیرش کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی در سال 1343 است، دولت و مجلس وقت این قانون را پذیرفته بودند ولی سخنرانی زیبا و جالب حضرت امام که  اگر یک مجتهد ایرانی به دست سرباز امریکایی آسیب ببیند، کاری نمی توانیم بکنیم ولی سرباز مصون است که این قانون تا پیروزی انقلاب اسلامی باقی ماند و اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مواردی که از قانون حذف شد، همین کاپیتولاسیون بود .

1-18

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: