• سه شنبه ٢٧ مهر ١٤٠٠-١٠:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٠٠
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

هفته وحدت ایامی برای یکپارچگی بین فرق اسلامی است

مهدی چمران ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام تاکید کرد: هفته وحدت ایامی برای یکپارچگی بین فرق اسلامی و رسیدن به هدف غایی پیامبر اسلام که همانا برقراری صلح است، خواهد بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای هفدهمین جلسه شورا با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص)، گفت: فرا رسیدن هفته وحدت و ایام پر فروغ میلاد مبارک حضرت پیامبر اسلام را خدمت همه مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدواریم  از برکات این ایام که آغاز هفته وحدت است به خوبی استفاده کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه که باید مورد اهمیت قرار گیرد این است که  بین همه مذاهب اسلامی اهل تسنن و اهل تشیع و سایر فرق اسلامی اتحاد و برادری که از ضروریات مکتب، دین و پیامبر اسلام بوده است، برقرار باشد و قبل از همه چیز بین خود ما این برقرار باشد، وقتی ما مدعی هستیم وحدت را بین همه فرق اسلامی برقرار کنیم، قاعدتا بین خودمان و حتی در جمع کوچکمان باید  وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد، تا به هدف غایی پیامبر اسلام دست یابیم.

چمران افزود: امیدواریم همه مردم در مسیر وحدت گام برداریم و توطئه دشمنان اسلام  برای وحدت شکنی و ایجاد تفرقه که شما می بینید شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام که وحشیانه ترین حرکات را به نام دین اسلام انجام می دهند چه در افغانستان و ایران که  همه این ها برای تفرقه افکنی در دنیا اسلامی طراحی می شود، نقش بر آب شود. گرچه  بعضی ها دنبال این مکتب های ساختگی هستند و از واقعیات اسلام و مکتب اسلام که توحید است و اصل اسلام توحید است و توحید نیز بر مبنای وحدت شکل گرفته دور می افتند. امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر وحدت و یکپارچگی گام برداریم که پیروزی ما در این راه است.

1-17

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: