• سه شنبه ١٩ مرداد ١٤٠٠-٠٩:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢١٦٧
مهدی چمران در سومین جلسه شورا:

شهر به خوبی آماده عزاداری ماه محرم شده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در آماده سازی محیطی شهر برای عزاداری ماه محرم گفت: از همکاران خوبمان در شهرداری تهران قدر دانی می کنیم که در حرکت خوبی شهر را آماده عزاداری ماه محرم کردند، می دانید که عزاداری ماه محرم بخشنامه و دستوری نیست در آغاز این ماه مساجد، تکایا و حتی منازل بیرق سیاه علم می کنند و امیدواریم این فرهنگ جاویدان محرم و عاشورایی همواره پابرجا بماند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سومین جلسه شورا با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری سید الشهدا گفت: آغاز ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت عرض می کنم و امیدواریم خداوند توفیق عزاداری شایسته به همه ما و مسلمین و به ویژه ملت ایران اعطا فرماید. در ارتباط با ماه محرم سخن بسیار می شود گفت که در اینجا نمی گنجد از منابر و محافل به نحو احسن استفاده خواهد شد .

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تشکر می کنم از همکاران خوبمان در شهرداری تهران  که امسال به میدان آمدند و در حرکت خوبی شهر را آماده عزاداری کردند ، می دانید که عزاداری ماه محرم بخشنامه و دستوری نیست و در آغاز این ماه مساجد، تکایا و حتی منازل بیرق سیاه علم می کنند و امیدواریم این فرهنگ جاویدان محرم و عاشورایی همواره پابرجا بماند.

چمران افزود: در این ایام رویداد فرهنگی عطر سیب نیز به خوبی انجام پذیرفت و هم فضای شهری و منظر شهری از نظر آماده سازی برای محرم آماده شده و شایسته است که در این ایام به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا  تابلوهای تبلیغات عمومی نیز به موضوع محرم اختصاص یابد.

چمران گفت: امیدواریم همانطور که در ظاهر خودمان را آماده عزاداری امام حسین(ع) می کنیم  در معنا هم پیرو راه سرور شهیدان و شهدا باشیم.

1-3

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: