• سه شنبه ١ تير ١٤٠٠-٠٩:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٦٢
سید ابراهیم امینی:

آمار شرکت در انتخابات نیازمند تجزیه و تحلیل کارشناسی است

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی در شورای شهر حضور پیدا کنند، افزود: جا دارد آرای داده شده، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران که ریاست سیصد و چهارمین جلسه علنی این شورا را بر عهده داشت در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن ۱۱ ذی‌القعده، ولادت با سعادت هشتمین اخترتابناک و پرفروغ آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع)، تولد این امام بزرگوار را تبریک گفت.

امینی در ادامه با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر تهران، ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان جدید به شورا گفت: امیدوارم اعضای جدید با تلاش خود بتوانند پاسخگوی مطالبات شهروندان تهرانی باشند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: از میراث شورای پنجم در زمینه‌های نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی مواردی از این قبیل را مدنظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند. همچنین از همکاران عزیز شاغل در شهرداری تهران که برای زندگی با آرامش و به دور از مشکلات شهروندان تهرانی تلاش می‌کنند، می‌خواهم در دوران باقیمانده تا آغاز به‌کار شورای ششم همچنان با قدرت و توان بالا کارهای خود را ادامه دهند و تلاششان را جهت پیشبرد امور شهری ادامه دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه افزود: همه ما باید بدانیم به‌ویژه در مسئولیت‌های که با رای شهروندان است، اگر چند صباحی مسئولیتی داریم، در مدت مشخص شده قانونی مستاجر هستیم و پس از دوران تصدی باید منصب خود را به مالکان اصلی که مردم هستند واگذار کنیم.

امینی در ادامه با اشاره به اینکه مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی حضور پیدا کنند، افزود: جا دارد آرای داده شده، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود. همچنان که با آرای اعلامی، در برخی از کلانشهرها نظیر کرج، اراک و همدان آرای باطله در انتخابات شورای شهر مقام اول را داشته‌اند که باید به‌عنوان زنگ‌خطری به آن نگریسته شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، یاد ایشان را گرامی‌داشت.

1-304

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: