• يکشنبه ١٠ شهريور ١٣٩٨-١٤:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٩١٩
سید محمود میر لوحی در واکنش به گزارش حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در 4 ماهه نخست امسال اظهار داشت؛

تکیه بر درآمد های پایدار نیاز به تصمیمات شجاعانه دارد/ درآمد سالانه 24000 میلیارد تومانی برای ثابت ماندن دیون

رییس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر روند به گونه ای باشد که سالانه بتوانیم درآمد 17800 میلیارد تومانی را کسب کنیم هر سال باید 6 هزار میلیارد تومان دیگر پیش بینی کنیم تا مبلغی به دیون ما اضافه نشود.


به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در یکصد و شصت و دومین جلسه شورا و بعد از ارائه گزارش خزانه دار در خصوص حساب های درآمد و هزینه ای شهرداری تهران در 4 ماهه نخست امسال گفت: بنا براین گزارش، ما در 4 ماهه نخست امسال 5700 میلیارد تومان دریافتی داشته ایم که با توجه به اینکه در 6 ماهه دوم وضعیت وصول درامد ها بهتر می شود، پیش بینی می کنیم تا پایان سال درآمد بالای 17 هزار میلیارد تومان را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود دغدغه ای که وجود دارد این است که اگر همین روند ادامه دار باشد و درآمد 17800 میلیارد تومانی بودجه سال جاری شهرداری را حفظ کنیم باید 6 هزار میلیارد تومان دیگر پیش بینی شود تا دیون ما ثابت بماند، همان دیونی که دوستان در مدیریت قبلی آن را قبول ندارند.

میر لوحی در ادامه افزود: این حرف هم کاملا درست است که اگر منابع پایدار ایجاد می کنیم باید به کیفیت خدمات هم اضافه شود و این دغدغه درست است اما مسیری که در پیش گرفته می شود برای بیان این دغدغه ها را تایید نمی کنم. دوستان باید توجه داشته باشند که اتکا به درآمد های پایدار نیاز به تصمیمات شجاعانه دارد.

وی در پایان افزود: اینکه ما سهم منابع پایدار را از 20 درصد به 31 رساندیم خوب است ولی باید تلاش بیشتری به خرج دهیم، تنوع درآمد ها را بیشتر و منابع پایدار را ایجاد کنیم و شجاعانه تصمیم بگیریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: