• يکشنبه ٢٠ شهريور ١٤٠١-١٤:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١٦٣
پیرهادی تاکید کرد: 12-91

نماد باستانی، تاریخی و فرهنگی استان‌ها در بوستان ایرانیان نصب شود

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر ضرورت الحاق زمین مجاور بوستان ایرانیان به این بوستان اظهار داشت: نماد باستانی، تاریخی و فرهنگی استان‌ها در بوستان ایرانیان نصب شود

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان نودویکمین جلسه شورا با تشکر از شهرداری تهران و سازمان بوستان ها برای افتتاح بوستان ایرانیان اظهار داشت: برای تکمیل این بوستان و ادامه آن، زمینی که در مجاورت این بوستان قرار دارد باید به بوستان ملحق شود.
وی افزود: طراحی بوستان به گونه ای باید باشد که نمادها و شاخص های باستانی، تاریخی و فرهنگی هر استان به شکل ویژه و در ابعاد کوچک در بوستان قرار گیرد.
پیرهادی با اشاره به تصویب طرحی در دوره چهارم شورای شهر گفت: در دوره چهارم شورای شهر طرحی برای طراحی این بوستان تصویب شد.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با ادامه این پروژه باید شاخص های باستانی، تاریخی و فرهنگی هر استان ساخته و در این بوستان به نمایش گذاشته شود.
وی با اشاره به برخی شاخص های سایر استان‌ها گفت: چادر های عشایری، نماد های مختلف شهر شیراز و سایر استانها، صنایع دستی استان ها و کالاهای سنتی به منظور آشنایی با فرهنگ استان های مختلف ایحاد جذابیت بوستان برای خانواده ها در این بوستان قرار داده شود.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی این بوستان هم می تواند در پر کردن اوقات فراغت خانواده ها نقش داشته باشد، گفت: باید جذابیت بوستان به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها و شهروندان برای حضور در بوستان های فرا منطقه ای که خارج از بافت سکونت می باشد جذابیت و رغبت ایجاد کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: