• يکشنبه ٢٠ شهريور ١٤٠١-١٣:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١٦٠
احمد صادقی: 9-91

شهرداری در انتصابات وسواس به خرج دهد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب های شهرداری هیچ گونه دخالتی نداشته و‌ نخواهد داشت، اظهار داشت: اما پیشنهاد می کنم شهردار محترم با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری نودویکمین جلسه شورا ضمن تقدیر از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات رسانی می کنند، گفت: از شهردار تهران نیز در راستای راه اندازی شنبه های امید و افتخار تقدیر می کنم.
وی با اشاره به انتصابات اخیر مدیریت شهری این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری دانست و تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونین وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد اما هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
صادقی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی انتصابات دقت و وسواس لازم است گفت: از جمله بخش هایی که نیاز به دقت دارد شرکت بهره برداری مترو است به ویژه که در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت صورت گرفته و سرپرست جدید در بدو ورود، برخی معاونین را بدون رعایت ملاحظات عزل کرده و به افراد جدید مسئولیت داده است.
وی افزود: این موضوع به هدررفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد؛ فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می کنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل برخی مدیران اعلام شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: