• سه شنبه ١٥ شهريور ١٤٠١-١٣:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥١١٦
آخوندی در نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران:10-90

حضور تیم ملی فوتبال و داوران ایرانی در جام جهانی افتخاری برای ایران اسلامی است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران حضور تیم ملی فوتبال و داوران ایرانی در جام جهانی را افتخاری برای ایران اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی در جریان برگزاری نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جام جهانی فوتبال  مهمترین رویداد ورزشی دنیا است، گفت: این رخ داد ورزشی حتی از المپیک مهمتر است به گونه ای که تنها 32 کشور جهان می توانند در این رقابت شرکت کنند و در مجموع 36 داور اصلی و 69 داور کمک مجوز قضاوت در این مسابقات را به دست می آورند.
وی ادامه داد: حضور تیم ملی کشورمان در جمع 32 تیم و قرار گرفتن نام سه تن از داوران کشور در لیست داوران حاضر در این دوره از رقابت های جام جهانی افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است و ما به این موضوع می بالیم که داوران حاضر در این مسابقات از همکارانمان در شهرداری تهران هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: اقای فقانی سابقه قضاوت در فینال المپیک 2016 و رده بندی 2018 جام جهانی را دارند که این موارد مهمترین اتفاقاتی است که می تواند برای یک داور فوتبال در عمر داوریش رخ دهد. همچنین اقای منصوری نیز در جام جهانی 2018 داوری کردند و اقای ابوالفضلی نیز در این دوره چنین تجربه ای را به دست خواهند آورد.
وی در پایان تاکید کرد: در شهرداری تهران نیروهایی در همه بخش ها داریم که اگر مدیریت شهری دقت کند می تواند از ظرفیت آنها به درستی استفاده کند. پیشنهاد می دهم تا از ظرفیت این داوران که از کارکنان شهرداری هستند در رده های مدیریتی استفاده شده و زمینه لازم برای رشد آنها در ساختار شهرداری فراهم آید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: