• يکشنبه ١٣ شهريور ١٤٠١-١٣:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٠٩٤
چمران تاکید کرد: 7-89

لزوم تسریع اسقاط خودروهای فرسوده از سوی وزارت صمت و راهور/ تقویت حمل و نقل عمومی راهکار اساسی کاهش ترافیک

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد خودروها در معابر و لزوم اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند، هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می‌زند.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورا با یادآوری این موضوع که طرح خروج خودروهای فرسوده همزمان با شماره گذاری جدید از دوره دوم شورا مطرح بوده است، گفت: تردد خودروهای فرسوده به اقتصاد ملی آسیب می زند. بنزینی که این خودروها مصرف می کنند یارانه دارد و به کشور ضرر وارد می کند.
وی با تأکید بر اینکه قانون هوای پاک وجود دارد و باید عملیاتی شود، گفت: این قوانین باید مرور و به روز شود و پس از آن به سمت عملیاتی شدن برویم؛ تا توسعه حمل و نقل عمومی محقق نشود، در این زمینه به جایی نخواهیم رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورود اتوبوس و تجهیز حمل و نقل عمومی مهمترین راه حل کاهش ترافیک تهران خواهد بود، افزود: بر همین اساس  سه شنبه از شهردار تهران دعوت خواهیم کرد که در خصوص ورود اتوبوس ها و توسعه مترو در صحن شورا توضیح دهد.
چمران با بیان اینکه وزارت صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی که مسئولیت اسقاط خودروها را دارند هرچه سریعتر اقدام کنند، گفت: ما نیز این موضوع را عملیاتی خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: